COMERCIO - XINZO

El PSOE achaca al gobierno popular la crisis comercial que vive Xinzo

Aseguran que el gobierno municipal “non fixo ren para manter a Xinzo” como referente comercial

El PSOE achaca al gobierno popular la crisis comercial que vive Xinzo

El PSOE de Xinzo achaca el problema de la parálisis comercial que en los últimos tiempos padece la villa a la falta de eficacia del gobierno municipal popular, cuyos miembros "están a solucionar únicamente os problemas internos e as liortas de partido, sen importarlles mínimamente a realidade económica e social dos veciños", según subraya la portavoz municipal socialista, Elvira Lama.

La socialista recuerda que la cifra de parados en la villa alcanza las 759 personas, "sendo máis da metade (480) mulleres, segundo os datos do Instituto Galego de Estatística".

Centrando el foco en la Plaza de Abastos, Lama señala que "a única idea que se lle ocorreu ó grupo de goberno local para instalar novos postos de venda foi rebaixar a taxa por ocupación dos postos na ordenanza reguladora", lo que se tradujo en sólo seis puestos ocupados y 13 aún vacíos.

falta de trabajo

"Os responsables deste vergoñento carrusel de peches dos negocios están moi cómodos dentro do concello e forman parte do grupo de goberno local, que non fixo ren para manter a Xinzo como referente comercial e gastronómico como si fixeron outras vilas limítrofes", concluye Lama, que remarca que para conseguir esto "hai que traballar a reo".