CELANOVA

La Xunta evita talar los árboles del vial de Celanova

Cambia el proyecto ante la petición vecinal para que se salvasen las especies condenadas 

La Xunta, a través de la Consellería de Infraestruturas e Vivenda, "reformulará o proxecto de acondicionamento da avenida de Celanova, en Xinzo de Limia, para transformala nunha vía urbana que manteña as ábores". Así lo adelantó ayer la administración gallega en una nota, con lo que decide desestimar el planteamiento inicial que suponía la tala de decenas de árboles. La consellería alude a que "esa reformulación prevé canalizar o tráfico de entrada e saída da vila cara á N-525 a través dun treito de circunvalación".

La Consellería de Infraestruturas e Vivenda redactó el proyecto para el acondicionamiento de la avenida de Celanova "de acordo coas demandas trasladadas polo Concello de Xinzo para canalizar por esa vía o tráfico de entrada e saída na vila".

Estaba prevista la reorganización de la sección transversal para ampliar la calzada y mantener los dos sentidos de circulación, "o cal facía imprescindible a tala das árbores para garantir a seguridade viaria". Sin embargo, la consellería "decidiu desistir da execución dese proxecto de mellora acordado co Concello, tras trasladar nos días pasados a Administración local a súa postura a favor dun cambio de formulación que permita atender as demandas veciñais".

Este cambio de actitud ha provocado reacciones de satisfacción. Xinzo Adiante expresó "a súa satisfacción polo feito de que a Consellería de Infraestruturas aceptase a petición das máis de 3000 sinaturas recollidas contra a tala que o Alcalde e o Grupo de goberno Popular querían acometer na Avenida de Celanova". La previsión de la tala de árboles originó varias acciones de protesta y supuso la creación de una plataforma ciudadana que reivindicó que se mantuviesen los ejemplares condenados. 

Te puede interesar