BAIXA LIMIA

El cementerio de Bande sumará cien sepulturas

photo_camera Interior del cementerio municipal de Bande (Foto: Xesús Fariñas)

El Concello ha recibido ya 40 solicitudes para la adquisición de tumbas 

El Concello de Bande ha recibido un total de 40 solicitudes para la adquisición de sepulturas en el cementerio municipal que será objeto de una ampliación en los próximos meses. "Hai moita xente que non tiña nichos e tamén temos solicitudes de veciños que viven fóra, que nin tan sequera están empadroados aquí pero que desexan ter a súa sepultura en Bande porque teñen as súas raíces no concello", explica el alcalde banduense, José Antonio Armada, que apunta que "o prazo para solicitar un aínda está aberto" y los interesados pueden presentar una instancia en las dependencias municipales

El proyecto de ampliación del camposanto banduense, ubicado en el número 89 de la calle San Roque, incluye la modificación del actual recinto compuesto por unas 630 tumbas. "O obxectivo é crear una nova zona de enterramento que inclúa espazo para un centenar de sepulturas", resumía el regidor del Partido Popular, que matiza que "a intención do grupo de goberno e acondicionar un espazo amplo que de cabida as necesidades actuais e futuras, para iso aproveitarase un terreo anexo que xa é propiedade municipal".

Informes y permisos

Una vez redactado el proyecto, el grupo de gobierno municipal ha remitido la documentación a Patrimonio para que autorice la ampliación, así como a los responsables de Sanidade de la Xunta de Galicia para que emitan los informes correspondientes. "Unha vez que teñamos tódolos permisos, licitarase a obra", apuntó Armada, que descarta dar un plazo para el inicio de los trabajos.

La actuación, que requerirá de una inversión superior a los 150.000 euros, se sufragará con fondos propios y también de las aportaciones de los futuros propietarios que abonarán la parte correspondiente a su sepultura.

Te puede interesar