RALLYCROSS A GUDIÑA

Tres ourensanos destacados

<p></p>
photo_camera El piloto de A Gudiña Felipe Fernández fue segundo de la Agrupación B, con el VW Polo

Jesús Vázquez, Felipe Fernández y Javier Pardo fueron los tres protagonistas finales de una prueba ya consolidada en el calendario autonómico

A Gudiña volvió a dejar momentos de emoción este fin de semana, en una modalidad espectacular y que cada vez se encuentra más asentada en el panorama automovilístico gallego.

En esta tercera edición de la prueba ourensana fueron tres los pilotos locales protagonistas.

Jesús Vázquez 'Choqueiro', Felipe Fernández y Javier Pardo fueron los más destacados de un fin de semana en el que además del buen tiempo también acompañaron los resultados.

Realmente satisfecho tras conquistar el tercer escalón de la clasificación general, Jesús Vázquez confiesa que "foi un fin de semana realmente duro pero ó final acadamos o terceiro posto na proba. Os seis pilotos dos kart-cross nesta proba tiñan moitísimo nivel e o certo é que foi un fin de semana divertido".

Primer podio de la temporada y cada vez más cerca de la cabeza. "A verdade é que cada vez estou máis cómodo co coche e iso nótase. O ano pasado tiñamos moitos problemas mecánicos e este ano coa experiencia acumulada xa temos a fiabilidade necesaria".

Ahora, la siguiente parada en Moraña, pero con dudas. "Chega o verán e non sei se poderemos estar en Moraña por motivos de traballo. Ademáis estamos a traballar moito para organizar o Rallycross de Viduedo. Tentarémolo pero teño dúbidas".

Sexto clasificado, vencedor de categoría y segundo en la agrupación B, el piloto de A Gudiña Felipe Fernández fue otro de los grandes triunfadores del fin de semana.

Emocionado tras la prueba, Felipe dedica el éxito de este fin de semana "o meu pai Ángel Fernández e os antigos alcaldes da Gudiña, Guillermo Lago e a Suso Barros, que faleceron todos este ano e que foron moi importantes para min e a vila".

Sobre su desempeño en la competición de casa, el del Polo Proto destaca que "os frenos non nos axudaron moito. O noso coche é para autocross e na parte final do treito fatigábanse".

Tras el buen resultado, que mejora la décima posición de la pasada temporada, Felipe Fernández afirma que "seguiremos competindo no Nacional de Autocross no que xa participamos en duas probas esta temporada. Na última de Castelo Branco pelexamos con Calviño durante toda a proba pero a rotura dun palier perxudicounos. De tódalas formas e como dixen o noso coche non é para este tipo de probas, pode que compita nalgunha cita máis do campionato".

El tercero en discordia fue Javier Pardo, uno de los pilotos más activos esta temporada. Subido al Peugeot 208 R2 prácticamente todos los fines de semana, el joven alaricano firmó un excelente octavo puesto, siendo además primero en la Clase 2.

Después de un fin de semana de conducción por A Gudiña, Pardo le quita mérito al octavo lugar: "O final gañamos nós a clase dúas pero penso que Celestino non correu o 100% durante todo o fin de semana. Non sei se sería polo golpe de Tui pero creo que non deu todo o que podía aínda que nos nas zonas complicadas non demos todo o que podíamos. O noso obxectivo non era ir a pola victoria pero a verdade é que cada vez imos máis cómodos co 208 R2".

Con el Rally de Ourense a la vuelta de la esquina, Pardo confirma que "sairemos na seguinte proba do campionato de Rallymix, en Moraña e se todo vai ben correremos a proba da casa. O asfalto é onde non imos tan ben e seguiremos acumulando experiencia para o futuro".

Te puede interesar