Elecciones 24-M

24M / MUNICIPALES

Besteiro pone a Amoeiro como ejemplo de gestión

El líder del PSdeG visitó el municipio de Rafael Villarino y arropó a los candidatos de Cortegada y Barbadá

El líder del PSdeG estuvo con parte de la candidatura en Barbadás.
El líder del PSdeG estuvo con parte de la candidatura en Barbadás.
Besteiro pone a Amoeiro como ejemplo de gestión

Gómez Besteiro protagonizó ayer un mini-tour por la provincia, reuniéndose con las candidaturas socialistas de Amoiero, Cortegada y Barbadás, localidad a la que puso como modelo de lo que sucede donde mandan los populares: " Barbadás é un exemplo claro do pouco que lle interesan ao PP de Feijóo os problemas reais da xente".

En esta línea, y tras remarcar el candidato socialista a la alcaldía en este concello, José Carlos Valcárcel, la necesidad "dun novo centro de saúde", Besteiro volvió a arremeter contra lo que según él es el resultado de "aplicar estas políticas implacables que poñen en marcha a dereita. Non hai nada máis radical que o PP; moderación e estabilidade, pouca".

En contraposición, alabó el trabajo de gobiernos del PSdeG como el de Amoeiro. "Este é unha boa mostra dun concello pequeno ben xestionado polos socialistas, con gañas de medrar e dar servizos aos veciños, apostando polas novas tecnoloxías no rural", señaló Besteiro durante la comida que compartió con Rafael Villarino, socialista candidato a la reelección en un concello que ocupa titulares por una supuesta carretaxe de votos que definió como "unha forma vella de levar a política que non ten sentido".

La agenda del líder de los socialistas gallegos en Ourense se cerró en Cortegada, donde apoyó al alcaldable Alberto Dantas, el que sustituye a Avelino de Francisco, que fichó hace unos meses por el PP.