Feijóo pide el voto en Ourense para obtener una mayoría “determinante"

Ourense. 21-09-16. Local. Mitin central do PP en Expourense.
Foto: Xesús Fariñas
photo_camera El recinto de Expourense se llenó para escuchar a Feijóo, Baltar y a la candidata número 1 de la lista del PP por Ourense, Marisol Díaz.

Manuel Baltar subrayó que el PP tiene un proyecto de futuro "baseado en feitos" en el que la provincia "é o mellor exemplo"

Ante un pabellón de Expourense abarrotado por 1.800 personas, el PP celebró ayer el mitin central en la provincia, con las intervenciones del alcalde, Jesús Vázquez, la candidata número 1 al Parlamento de Galicia, Marisol Díaz, el presidente provincial, Manuel Baltar, y el candidato popular a la Xunta, Alberto Núñez Feijóo. 

Tras dar la bienvenida a los militantes, el presidente de la Diputación, Manuel Baltar, reivindicó que "Ourense será protagonista" el domingo porque "un ourensano será presidente da Xunta". Tras subrayar que el PP tiene un proyecto de futuro "baseado en feitos" y en las que la provincia "é o mellor exemplo", reclamó que  el 25-S"Ourense teña febre, non de graos, senón de escanos e que o PP consiga 38, 39, 40 ou 41 escanos". 

También tuvo palabras para la oposición de izquierdas: "Aquí non valen nin sociolistos, nin mareantes. En Ourense non hai mar, hai ríos e todos virán cheos de votos para o Partido Popular". 

Incidiendo en la importancia de pisar el acelerador hasta el final de campaña, Marisol Díaz llamó a los militantes a hacer un último esfuerzo: “Se conseguimos o apoio suficiente, todos os galegos saberemos dende o minuto un que goberno imos ter. Ninguén máis pode dicilo, tan alto e tan claro". 

Por su parte, el candidato popular Núñez Feijóo insistió en la necesidad de obtener "maioría abonda para que o presidente saia das urnas e se poña a traballar dende o minuto un". El objetivo será, según Feijóo, conseguir "unha Galicia que non se pareza a España, onde levan votando tres veces consecutivas". 

El candidato demandó una "maioría tan determinante que non se poida variar con negociacións doutros partidos". Ahondando en la idea, pidió el voto a los militantes populares, y también a los "socialistas desencantados".

Ante un auditorio entregado Feijóo señaló que a los del "non é non" el próximo 25 de septiembre su formación les va a decir "a todos esos, qué parte do si non entenderon". "O próximo luns, cando Galicia non perda un minuto porque o Goberno sae das urnas, que vexan como eliximos directamente", inistió el candidato popular.

Feijóo apostó por una Galicia "que non se pareza a España" porque es España "a que se debe parecer a Galicia, que foi una excepción de estabilidade e unidade". "Ese é o camiño que nos conduce ao futuro e a seguir modernizando o país",  remató el candidato popular. 

Te puede interesar
Más en Elecciones 25-S