Leiceaga: “As eleccións están abertas, vos non fagades caso das enquisas"

photo_camera false

El candidato del PSOE a la Xunta pidió "o voto do cambio" en Ourense para "acabar coas políticas de Feijóo" 

El candidato socialista a la Xunta, Xoaquín Fernández Leiceaga, visitó ayer a Ourense con la resaca de las encuestas que no le sonríen y con la firme intención de aprovechar su arenga a los militantes para darle la vuelta a la tortilla. Restó valor a los sondeos, asegurando que con el "elevado número de indecisos" que hay en Galicia, es imposible acertar un pronóstico de voto. "As enquisas e os titulares din que xa está todo feito, que xa se votou o pasado domingo", dijo el líder socialista ante cerca de 200 militantes agrupados en la Praza de San Martiño: "Pero as eleccións están abertas. Non fagades caso á dereita. As eleccións son o domingo. Non tiredes a toalla". "Hay sondeos e sondeos e ofrecen resultados moi diferentes, incluso realizados o mesmo día", añadió "pero co 42% dos votos so unha carambola pode darlle a maioría ao PP. Hai partido. O reparto de escanos vaise decidir en moi poucos votos". Entre los asistentes, alguien apostilló: "As enquisas fanse para crear opinión".

En alusión a las consecuencias que el 25-S pudiera tener en la actual situación política de España, Leiceaga dijo que a él solo le "interesa Galicia": "O que nos preocupa non é a gobernabilidade en España, iso preocupa aos periodistas pero non aos cidadáns. O que a min me preocupa é a sanidade e a educación dos galegos e sei que iso tamén preocupa aos indecisos".

El candidato socialista a la Xunta dejó entrever cierta autocrítica al abordar la desmovilización de miles de votantes que reflejan los sondeos: "É normal que a xente este cansada, son moitas eleccións. Moitos votantes socialistas viron que, logo de votar elección tras elección no último ano non se puido formar goberno e cren que o seu voto non serve. É normal que se pregunten para que votar outra vez", aseguró, antes de pedir a los militantes presentes que salgan a convencer a los indecisos: "Decídellelo aos vosos veciños e amigos". 

De vuelta a las encuestas, Leiceaga echó mano de la del CIS para demostrar que "un 60% dos votantes quere un cambio de goberno en Galicia" y aseguró que e "o goberno do cambio estará presidido por un socialista".

El candidato también envió un mensaje a los llamados partidos emergentes, sin llegar a mencionarlos: "Hai partidos que saben facer frases brillantes ou lemas bonitos, pero non saben dar resposta correcta aos problemas", denunció, "porque a resposta correcta está no DOG e nas leis. Nós si sabemos dar esa resposta porque temos experiencia de goberno", dijo antes de mostrar su orgullo por la historia del PSOE: "Este país o construíron os socialista. O PSOE é un partido fiable, que estivo fai cen anos e estará dento de cen anos, e outros partidos non". 

A diez personas

Antes de la intervención de Leiceaga, abrió el acto Carmen Rodríguez, número 3 del PSdG por la provincia de Ourense, que realizó toda su intervención dirigiéndose en primera persona al candidato socialista a la Xunta, para quien pidió el voto, asegurando además que "votar ao PP é votar a Baltar".

Completó el mitin la intervención de Noela Blanco, cabeza de lista del partido en Ourense, que antes de empezar pidió al resto de la candidatura que se subiera junto a ella al estrado. "Aquí todos somos igual de importantes", apuntó, "o noso referente é José Luis Rodríguez Zapatero, o da Lei de Igualdade". "E en Ourense o noso referente son os compañeiros que encabezan o partido socialista en lugares da provincia onde a presión do PP é insoportable". "Non vos fiedes das enquisas", concluyó, "convencede cada un a dez persoas para demostrar a nosa forza o próximo domingo".

Te puede interesar
Más en Elecciones 25-S