Elecciones 25-S

PSOE: “Temos que estudar as causas destes malos resultados, non se poden repetir"

"Pelexaremos para sacar á provincia da marxinación á que se viu sometida nos últimos anos", avanza Noela Blanco. 

Blanco, el domingo en la sede del PSOE.
Blanco, el domingo en la sede del PSOE.
PSOE: “Temos que estudar as causas destes malos resultados, non se poden repetir"

En cuatro años, doce mil sufragios menos para el PSOE en Ourense. Una pérdida de apoyos que, a la espera de lo que dicte el voto emigrante, se traduce en dejar a la mitad los cuatro asientos que guardaban los socialistas de la provincia en el Parlamento gallego. 

¿Cómo llegó hasta aquí? "De momento a análise é superficial –modula la candidata Noela Blanco–. Pero os resultados son malos, en Galicia e tamén en Ourense. Temos que estudar as causas e facer unha reflexión serena e profunda para que isto non volva a acontecer". 

Una vez aceptada la situación, Blanco atrasa hacer público su diagnóstico: "Non quero entrar nisto. As reflexións oportunas fareinas donde corresponde, nos órganos do partido". 

La socialista remarca, eso sí, la necesidad de hacer autocrítica. "Seremos autocríticos, igual que sempre. A cidadanía falou, e tomou esta decisión –por la mayoría absoluta de Alberto Núñez Feijóo–. Faremos unha exhaustiva valoración por zonas. Corrixir o que fallou, para poder axudar a mellorar a calidade de vida de tódolos ourensáns". 

Entrando ya en el argumentario que manejará desde la oposición, Blanco apuesta por seguir en la línea de los últimos cuatro años: "Non imos abandoar a nosa tarefa. Faremos unha oposición positiva, coa que intentaremos mudar a gravísima situación socioeconómica na que vive a provincia". 

La cabeza de lista provincial, que entró en O Hórreo sustituyendo a Pachi Vázquez y que terminó la legislatura como viceportavoz de los socialistas, remarca la importancia del reequilibrio territorial: "Ourense non pode ser unha provincia de segunda, en relación a o trato preferencials que reciben outras. E seguiremos pelexando para sacala da marxinación á que viu sometida nos últimos anos".