PRESENTACIÓN DEL XUVENTUDE VERÍN

El baloncesto vuelve con fuerza y crece en Verín

13.12.14.VERIN.A.GRANXA.PRES.CESTO.VERIN.
photo_camera La foto de familia de los deportistas del Xuventude de Verín, al final del acto de presentación en el Complexo Deportivo de A Granxa.

El enorme trabajo realizado en las últimas temporadas por la directiva del club verinense logró reunir a 60 deportistas en seis equipos en torno al deporte de la canasta

El baloncesto en Verín vuelve a sonar con fuerza en los pabellones de la comarca.

Gracias al enorme esfuerzo realizado por la directiva del Xuventude de Verín, esta temporada lograron juntar a aproximadamente 60 jóvenes que poco a poco crecen en torno al mundo de la canasta.

En total, seis equipos, cuatro de ellos participantes en competiciones oficiales, son los que cada semana se forman a nivel deportivo para quien sabe si reverdecer en un futuro próximo los viejos laureles del Viña Costeira.

El coordinador de las categorías de base del club, Xandre Delgado destaca que "queríamos facer unha presentación para mostrarlle a xente de Verín o traballo que estamos a facer. Pensamos que é importante implicar a todos no club e por eso xuntamos ós familiares no acto penso que foi moi positivo".

Visiblemente ilusionado por el proyecto que llevan a cabo, Xandre destaca que "a nosa idea é asentar os equipos. Levamos catro anos traballando e gustaríanos subir pasiño a pasiño coas novas fornadas. Estamos tentando conseguir algún adestrador máis para medrar pero sempre con cabeza".

Como no, y mirando siempre con optimismo al futuro, el coordinador del club de la comarca de Monterrei incide en que "queremos, a medio-longo prazo, ter polo menos un equipo en cada categoría pero sen medrar por medrar. Queremos facer as cousas ben, e sempre con honradez".

Por último, Xandre Delgado fala dun obxectivo por riba de calquera outro a nivel deportivo: "O máis importante de todo é inculcarlle ós rapaces a cultura do esforzo, do traballo, que saiban o que deben facer en cada momento. Non consentimos calquera tipo de falta de respecto ós rivais ou ós árbitros. Para nos é máis importante ter uns bos valores que grandes deportistas". 

Te puede interesar