CICLISMO

Medallas de largo recorrido para Saúl López

El ciclista del CC Maceda cerró su campaña de BTT con títulos autonómicos en campo a través olímpico y maratón

Saúl López, ciclista monfortino del CC Maceda, durante una de las competiciones de la presente temporada.
Saúl López, ciclista monfortino del CC Maceda, durante una de las competiciones de la presente temporada.
Medallas de largo recorrido para Saúl López

Supo adaptarse a las circunstancias. Ese fue el secreto para que la temporada de Saúl López (Monforte de Lemos, 1993) terminase con éxito. Un virus le condicionó en el primer tramo del curso, pero con el calor el corredor del Clube Ciclista Maceda dio el máximo e y logró los títulos autonómicos de campo a través olímpico en junio, y de maratón en septiembre. Pedaladas de largo recorrido.

"A verdade é que estou contento. Adestrei moito durante todo o inverno, pero ao comenzo da tempada tiven unha pequena gripe e non puiden correr o que me gustaría. Cuadrou xuxto cando tiña as carreriras mais importantes, o Open de España, e non puiden acudir.  Unha mágoa porque chegaba moi forte a ese comezo de campaña, pero logo salvamos a tempada en verán", recuerda el deportista.

Y tanto que lo hizo. A grandes males, grandes remedios y Saúl encontró el camino para el podio en citas de nivel. "Prepareime ben e iso o corpo o lembra, a pesar do virus. As cousas tiñan que volver a saír nalgún momento. E así foi. Ao final cheguei ás carreiras boas e o fixen ben. O Autonómico de campo a través e despois centreime na longa distancia co maratón, que tamén foi ben. A verdade é que son fondista, e sabía que ese tipo de probas podían ir ben. Non son explosivo. En esforzos cortos sufro e o paso peor. Pero en esforzos prolongados me atopo ben".

Entre medias, o Campionato de España que, pese a que "estaba adestrando moi ben, tiven unha caída e as cousas non saíron", señala el monfortino.


En una familia


Cuando echa la vista atrás, recuerda que ya hace 8 años que defiende los colores del CC Maceda. "Levo dende o último año xuvenil. Son xa 8 anos e estou moi contento.  É media vida deportiva. Comencei a facer ciclismo con 10 anos, fun para un equipo de Sarria, logo regresei a Monforte, estiven tres meses nun equipo de Santiago e xa para o Maceda. Falou Xulio Conde conmigo para darme esta oportunidade e aí sigo. Non é un clube, é unha segunda casa para min", destaca López, que sabe que está nun sitio no que se posan moitas olladas. "Maceda é un referente a nivel nacional e internacional. con referentes como Feijóo ou Canal".

Pero el deportista es poco de contemplar el pasado y más de centrarse en el futuro. Ahora, descanso antes de volver a apretar en los entrenamientos para el siguiente curso. "Ahora xa descanso ata a vindeira tempada de BTT. Corrín algo de ciclocross pero máis como pasatempo. Xa en febreiro, correire algunha de longa distancia, para despois centrarme na distancia olímpica. E logo, como este ano, a final de tempada volver a facer algo de longo recorrido. Pero xa se verá".


Broche de oro a finales de septiembre


20181015114112705_resultLo que no pudo ser a principios de temporada, fue al final. El 23 de septiembre, López venció en el Campionato de Galicia de Maratón de BTT, entrando en meta con quince minutos de ventaja sobre el segundo clasificado. La prueba discurrió por la sierra de O Xistral, con un total de ochenta kilómetros y 2.225 metros de desnivel acumulado. Un reto más que superado. 

La Catalunya Bike Race fue una de las pruebas más importantes del año y López cerró la cita mostrando un gran nivel ante rivales de un potencial mundial. En la última etapa de las tres que forman la prueba catalana, el monfortino cruzó la meta en la decimosexta posición, un puesto a tener muy en cuenta en una carrera en la que tomaron parte casi un millar de corredores.