MOTOR

Forwin, el monoplaza ourensano

<p></p>
photo_camera Bernardino Lorenzo, a los mandos del Forwind, durante la Subida a Cortegada.

Roberto Guerrero es el creador del fórmula con motor de moto que pilota el también ourensano Bernardino Lorenzo en el campeonato gallego de montaña

El campeonato gallego de montaña cuenta desde hace dos carreras con una nueva marca de monoplazas de fabricación ourensana.

Chantada y Cortegada fueron el lugar en el que el nuevo CM Forwin, pilotado por Bernardino Lorenzo, cubrió sus primeros kilómetros contra el cronómetro.

Tres años de trabajo que finalmente han dado sus frutos y que tendrá continuidad.

El alma máter de este proyecto, el antiguo organizador de la Subida a Cortegada, Roberto Guerrero, destaca que "a base deste monoplaza é un fórmula Outeda do que xa non queda case nada. Os primeiros cambios fixémolos a nivel de chasis. Fixemos un traballo moi grande nas geometrías para gañar estabilidade e ademáis cambiamos o sistema de suspensión".

Ese paso inicial abrió el camino a la necesaria mejora mecánica. "O motor deste CM é procedente dunha Kawasaki ZX12R de 215 cabalos. Agora mesmo aínda lle faltan algúns detalles para rendir o 100% pero temos tempo de traballar niso", afirma el constructor ourensano.

La última etapa, antes del debut que según Guerrero fue "un pouco precipitado. Rematámolo para correr en Chantada o mesmo día da proba" fue el trabajo de carrocería "a que máis laboriosa resultou polos grandes cambios que fixemos en todo o coche". Unos cambios que incluyen "unha aerodinámica máis traballada cuns perfiles probados a fondo. Tamén fixemos un pico do monoplaza máis alto e un fondo plano, ademáis dos pontóns laterais" cuyo resultado en la carretera es evidente ya que "o Forwind é moito máis estable e está moito máis asentado na estrada".

El futuro de Forwin, además de seguir acumulando kilómetros en las cuestas gallegas (se espera que Bernardino Lorenzo siga adaptándose al monoplaza en la Subida a Poio) es un CM carrozado para Jesús López, el dueño del taller en el que trabaja Guerrero.

"O chasis xa está case rematado. Modificamos a posición de conducción cara o medio do monoplaza e pronto comezaremos a traballar outros aspectos. Estamos traballando moito e gustaríame agradecer o apoio da Escudería Celanova Motor e de +Taller", concluye el ourensano.

Te puede interesar