CAMPEONATO DE ESPAÑA

Los ourensanos, a por el Princesa

Cortés, Pardo y Félix afrontan desde hoy la primera de las citas asturianas, en un formato de competición de dos días, con 186 kilómetos de tramo

Los ourensanos, a por el Princesa

El Campeonato de España de Rallys de asfalto vuelve a la carretera con la disputa desde hoy viernes y hasta el sábado, del Rally Princesa de Asturias.

En la línea de salida, tres equipos ourensanos, todos ellos con serias opciones de realizar un buen papel en tierras del principado.

Javier Pardo y Adrián Pérez serán los primeros de la categoría R2 en saltar a los tramos a los mandos de su Peugeot 208. Antes de iniciar la competición, el alaricano muestra su preocupación con el "tiempo que podemos tener durante el fin de semana. Xa choveu durante os recoñecementos e penso que a clave vai estar na monta de neumáticos. Xogamos na casa de Manuel Mora, que volta o campionato, pero imos tentar continuar co mesmo ritmo que nas últimas probas e sacarlle o máximo número de puntos ó noso maior rival, Roberto Blach".

En las copas, dos equipos. David Cortés y Rubén Soto llegan al Princesa de Asturias como líderes de la Copa Suzuki Swift. Quinto en 2016 y tercero en 2015, el piloto de Cerreda considera que "é un rally novo para todos. Ó final é na mesma zona pero penso que soamente se repiten o 10% das especiais. O rally vai estar marcado polo tempo porque vai mudar moito e o agarre dos tramos é sempre moi complicado, moi cambiante".

Como primer clasificado, el objetivo es "aguantar o liderato de Copa. Estamos xogando na casa de varios pilotos asturianos e se chove eles serán moi rápido. Penso que Esteban Vallín é o favorito a gañar aquí e en Llanes. Aínda así imos saír a correr e a poñerlle as cousas complicadas. Chegamos ben preparados en tódolos aspectos".

Diego Félix y Marcos Fernández son el tercero de los equipos de Ourense en Asturias. En su primera experiencia en el Princesa, Félix afirma que "imos tomarnos a proba con calma. Ao puntuar para o Europeo soamente se poden dar dúas pasadas e para nos é matador. O obxectivo, rematar a proba co coche enteiro pero sen durmirnos. Imos tentar estar na saída do Rally Ribeira Sacra a semana que ven".

Los equipos disputarán hoy 91 de los 186 kilómetros cronometrados.