POLÍTICA LOCAL

El alcalde de Monterrei tilda de “desleales" al grupo de Veciños

El regidor replica y apunta que "este plan que se anulou aprobouse no seu día pola unanimidade de todos os grupos políticos representados no Concello"

El alcalde de Monterrei tilda de “desleales" al grupo de Veciños

El alcalde de Monterrei tildó ayer al grupo de Veciños de Monterrei de "desleales" con el resto de convecinos e incluso con sus propios electores, "que se verán también afectados por la anulación de un plan en la que ha quedado patente que esa formación tenía algún interés a través de uno o varios de los recurrentes". 

Sale así al paso de unas acusaciones de la portavocía de ese grupo vecinal, en las que sostienen que "se ven diversos casos de favoritismo no citado PXOM que vén de anular o Tribunal Supremo, deixando de manifesto a incapacidade do grupo de goberno municipal e da Xunta. O señor alcalde e o seu equipo hipotecan así o presente e o futuro do noso concello, alomenos un par de anos", dicen desde Veciños. 

Por su parte, el regidor replica y apunta que "este plan que se anulou aprobouse no seu día pola unanimidade de todos os grupos políticos representados no Concello, e hei de lembrarlle a Veciños de Monterrei, que a sentenza só xustifica a súa anulación na falta de asignación de recursos hídricos por non estaren os distintos manantiais legalizados. O novo plan será o mesmo pero con ese trámite resolto", afirma. Suárez invita a la oposición a que "non abra o melón das licenzas urbanísticas porque podemos ter todos moito que dicir e o único que se faría sería danar aos habitantes de Monterrei".