ANIMALES

El Concello de Carballiño eleva el cierre del Parque para evitar al jabalí

<p></p>
photo_camera Entrada principal del Parque municipal con los árboles podados al fondo.

La oposición pide explicaciones por la tala agresiva de árboles y desaparición de arbustos sanos

La Concejalía de Medio Ambiente de Carballiño eleva la altura del cierre de la entrada principal del Parque municipal para evitar el acceso del jabalí. De esta forma, responde la concejala responsable de este departamento, Érika Paz, a las críticas del PP, que considera que este tipo de intervención "debería de esperar a ser consensuada no proxecto integral do Parque municipal, pois se algúns teñen o criterio de seguir pechando, outros podemos ter o criterio de que se deben de evitar barreiras en vez de poñelas, por iso, o consenso faise imprescindible".

Érika Paz reprocha a los populares que durante su mandato "non foron capaces de evitar os destrozos que xera o xabarín, e o que non podo facer eu é estar esperando por un plan integral que pode tardar varios anos, xa que non se pode facer de golpe, e para o que hai que buscar financiación". La edil asegura que el mantenimiento de la entrada principal está siendo muy costoso cada año por causa del jabalí y que por ese motivo se aumenta la altura del cierre. "Esta concelleira non vai a ter o pobo paralizado como fixo el", manifestó en alusión al anterior alcalde, Argimiro Marnotes.

No obstante, el Partido Popular va más allá en sus criticas sobre los trabajos que se están desarrollando en estos momentos en el Parque municipal. "Todos puidemos ver nestes días atrás, como membros da brigada municipal con apoio externo as veces, cortaron polo pé arbustos de máis de 15 anos, que estaban en perfecto estado", señala. Además, se refiere "á plantación duns 20 árbores feita no seu día con orden, que estaban xunto a estatua Irmáns Prieto da explanada da entrada ao Parque Municipal, que foron talados pola mitade no seu tronco, e outros seis desapareceron".

Érica Paz afirma que lo que se está realizando es una poda y que los arbustos que se retiraron se debe a que estaban en mal estado, resultando incluso peligrosos, por cuyo motivo, rechaza las críticas del portavoz popular, Argimiro Marnotes. 

El PP reprocha la falta de un proyecto técnico

El PP califica de "barbaridad" la intervención que se está llevando a cabo en el Parque municipal, tanto por la poda que considera agresiva como por la "desaparición de arbustos", que este grupo de la oposición afirma que estaban sanos. En ese sentido, apunta que "non existe un criterio crible na Concellería de Medio Ambiente e moito menos un proxecto técnico no Concello que avale tal barbaridade, o que leva incluso a que estén barrendo a folla logo de saberse que non é convinte facelo fora de rúas e accesos". Ademas, añade que "mentres se dedican a liquidar árbores vivas, están sen talar e sen recoller as árbores secas e caídas polo temporal no medio do Parque municipal e na Avenida do Arenteiro".

Por su parte, la concejala matizaba que "eu non son ningunha experta e nunca fago labores relacionadas co medio ambiente, como neste caso as do Parque, sen consultar cos técnicos".

Al respecto, insistió la responsable de este departamento municipal que "si hai un informe técnico para dirixir as labores que se están levando a cabo", desmintiendo las afirmaciones del PP. 

Te puede interesar