POLÍTICA

La oposición critica al alcalde por el "poco tacto" en protocolo

Francisco Fumega asegura que siempre se envían notificaciones a los grupos políticos, "pero pode haber un descuido puntual"

Los grupos de la oposición en la Corporación de Carballiño han mostrado su desacuerdo por la actitud del gobierno municipal respecto a las normas de protocolo que, según ellos, deben regir en los actos institucionales, ya que no son invitados a la mayoría. Al respecto, el portavoz del Bloque Nacionalista Galego, Xosé Francisco Ferreiro, recuerda que "o Pleno aprobou unha moción presentada por nós e relativa á obrigatoriedade que ten calquera grupo de goberno democrático de ter informado ao resto da oposición de determinados actos".

En el mismo sentido, el portavoz del PP, Argimiro Marnotes, lamenta esta situación, "porque ó final somos nós os que quedamos mal ante a xente que recibe as homenaxes, ó darse conta da nosa ausencia". Tanto Ferreiro como Marnotes citan algunos ejemplos, como el homenaje que el pasado año brindó el Concello al empresario Florindo González como patrocinador de la Festa do Pulpo o al cocinero Manuel Domínguez por haber recibido una Estrella Michelín, entre otros.

Más recientemente señalan el descubrimiento de una placa en la casa de Emilia Pardo Bazán, el día 14 del mes actual. En este caso, Marnotes apunta que "enterámonos pola prensa, e por iso acudiu ó acto a nosa concelleira Pilar Caride". Ferreiro asegura, además, que "esta actitude non é producto dun descuido, máis ben obedece a unha intencionalidade premeditada para invisibilizar ao discrepante", y recuerda que "na oposición somos nove de dezasete".

Concejalías

Por su parte, el alcalde de Carballiño, Francisco Fumega, no está de acuerdo con la opinión de la oposición, "xa que sempre os convidamos, pero ás veces pode suceder que haxa un descuido ou problemas informáticos e non lles cheguen a tempo as notificacións". El regidor también hace referencia a determinadas convocatorias "que están feitas de xeito particular por algún departamento concreto, de xeito que é o propio concelleiro quen ha de chamar ás persoas que participan nas presentacións".

Te puede interesar