CULTURA

El Auditorio acoge “Get Back", una comedia sobre emigración

La obra de teatro de la compañía gallega Eme2 escrita por el ourenano Diego Ameixeiras que se presenta en este recinto mañana a las 20,30 horas.

Franco, Ameixeiras, Iglesias, Castro y Freire, en la presentación.
Franco, Ameixeiras, Iglesias, Castro y Freire, en la presentación.
El Auditorio acoge “Get Back", una comedia sobre emigración

El Auditorio acogió ayer la presentación de "Get Back", la obra de teatro de la compañía gallega Eme2 escrita por el ourenano Diego Ameixeiras que se presenta en este recinto mañana a las 20,30 horas. Interpretada por Alfonso Agra, Tamara Canosa, Mercedes Castro, Miguel Guido y Federico Pérez, la obra es una comedia basada en entrevistas realizadas por Camilo Franco durante el verano de 2015 a gallegos emigrados en Londres y que forman parte de una docuweb sobre la emigración actual. "O proceso de creación de 'Get Back' é un pouco singular para o que se está facendo no teatro, foi cun documental meu sobre galegos en Londres que se fixo con entrevistas en video a 15 galegos de distintas idades, traballo, xente completamente establecida e recén chegada", explicó Franco. A partir de ahí redactó un texto periodístico que envió a Eme2, "eles pasáronlle o texto a Diego Ameixeiras, e iste é a primerira obra que estrea", explicó.

El guión ha mezclado realidad y ficción, "cambiaronse as cousas en función do que o director e a compañía pensaron necesario adaptar". La obra se basa en la historia de cuatro personas gallegas y un inglés que vivió en Galicia, que no se conocen y que entran en un metro que se para, momento en el que empieza el desarrollo de la historia.

"Se escolleu Londres porque agora mesmo é onde vai todo o mundo como primeira opción, e polo asunto do Brexit", explicó Franco, que aclaró que es una comedia, "a xente ten que divertirse", pero también pretende "explicarlle á xente como é a emigración de agora".