Baltar no descarta el noveno diputado en las autonómicas

<p></p>
photo_camera La Xunta directiva del Partido Popular de Ourense, en el balneario de Arnoia.

Feijóo afirmó en Arnoia que la única papeleta que garantiza un gobierno estable es la de su partido

El balneario de Arnoia, en pleno corazón del Ribeiro, se convirtió ayer en el lugar elegido para celebrar la séptima Xunta directiva del Partido Popular de Ourense. A falta de 31 días para las elecciones autonómicas, el presidente provincial, Manuel Baltar, hizo un llamamiento a los alcaldes y concejales populares para conseguir una tercera mayoría absoluta y mantener los ocho diputados con el fin de "dar unha lección novamente a España porque non podemos estar instalados na incertidume. Necesitamos alguén que teña un proxecto de país e Feijóo o ten demostrado", indicó. "Ao segundo seguinte de tomar posesión xa sabe o que hai que facer. Non podemos perder tempo", matizó Baltar. Una idea secundada por Marisol Díaz, número uno por Ourense, que destacó la importancia de la convocatoria "ao estar en xogo un proxecto de estabilidade e seguridade que solo ofrece esta candidatura".

El presidente provincial aprovechó la reunión para agradecer el compromiso de Núñez Feijóo "por poñerse á disposición do partido e por ter novamente forzas e proxecto basado en feitos para conseguir unha terceira maioría absoluta consecutiva". El objetivo ahora es repetir los resultados conseguidos en los años 2009 y 2012 manteniendo los ocho diputados "aínda que non descartamos o noveno porque Ourense e Galicia o merecen", destacó Baltar. Para ello, toda la maquinaria del PP de Galicia ya está funcionando.

Si bien el 9 de septiembre arrancará la campaña con la pegada de carteles, el presidente del PP de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, puso ayer deberes a los populares para las próximas cinco semanas. "Propóñovos seguir falando ca xente, rendirlle contas do que fixemos, falar das propostas para os catro anos seguintes, explicarlle as consecuencias do voto e pedir o seu apoyo con humildade". Feijóo recordó que el único objetivo de su candidatura es Galicia. "Con nós Galicia vai tirar para adiante. A única papeleta que vale para os que queren un goberno unido, inconformista e responsable é a do PP de Galicia", añadió.

Al igual que Manuel Baltar, el presidente de la Xunta barajó la posibilidad de un noveno diputado. "Cada vez que se lle pon un reto a Ourense, o consigue. Poucos decían que se podía conseguir o terceiro diputado nas eleccións xerais", recordó Feijóo. "Eu quero que Carlos Gómez esté no Parlamento. Con Marta Rodríguez-Vispo e Antonio Mouriño xa contó". Van de número diez, nueve y ocho en la lista, respectivamente. "Carlos merece estar no Parlamento. Hai moitas comarcas en Galicia que teñen deputado e por que non a vai poder ter Xinzo", reflexionó Feijóo.

Previamente, Marisol Díaz presentó a todos los compañeros de la lista y reconoció que para ella es "un reto encabezala". En el año 2012 iba de número 12. Su compromiso, al igual que el de sus compañeros de candidatura, es trabajar para conseguir la tercera mayoría absoluta. Además, agradeció el apoyo de alcaldes y concejales, "que sodes o que campaña tras campaña petades nas portas e que vos puiden coñecer neste últimos meses que estiven la delegación de Ourense".

La del 25 de septiembre será la tercera cita electoral en menos de un año por lo que Díaz pide un último esfuerzo. "Pensade que está en xogo un proyecto de estabilidade e servizos para tódolos vosos concellos", concluyó Díaz.

Te puede interesar