PLENO

Barbadás pide poder usar su superávit, de un millón

<p></p>
photo_camera Parte de la Corporación municipal de Barbadás, durante la sesión plenaria de ayer.

El alcalde asegura que la regla de gasto del Gobierno central les perjudica

El Concello de Barbadás pide al Gobierno central utilizar su remanente de tesorería, que asciende a casi un millón de euros. Así lo acordó ayer el pleno, que dio luz verde a una moción en este sentido impulsada por el PSOE. La iniciativa plenaria, con enmienda del BNG para priorizar las necesidades sociales, contó con los votos a favor de los nacionalistas y Compromiso por Galicia, mientras que el Partido Popular votó en contra y Democracia Ourensana se abstuvo.

"O obxectivo é que o Goberno central acceda a que os concellos que teñan unha situación financeira saneada poidamos usar ese diñeiro, que sae das arcas municipais e dos petos dos veciños polo que debe revertir no seu beneficio", puntualizó el alcalde, Xosé Carlos Valcárcel. Además de mejorar la atención social, el superávit "podríase invertir para a substitución do césped artificial do campo de fútbol de Os Carrís, actuación que ascendería aos 200.000 euros, ou na construcción da Casa da Mocidade", explicó el regidor.

El pleno también aprobó una moción de Compromiso por Galicia (CxG) encaminada a la apertura del Polideportivo municipal durante los fines de semana. Otra de las mociones aprobadas fue la del BNG para la creación de un centro para discapacitados adultos en Ourense. "É a mesma moción que levamos nós hai seis meses a pleno. A Xunta comprometeuso a facelo pero seguimos no mesmo. Co transporte metropolitano acontece o mesmo", destacó Ramón Padrón, portavoz de CxG.

Por otro lado, el Partido Popular llevó a pleno una iniciativa en la que pedía una auditoría interna sobre personal municipal que no contó con los votos necesarios para salir adelante. Tampoco los del equipo de gobierno (PSOE-BNG). "Nós estamos a favor da transparencia e, por este motivo, estase facendo unha nova relación de postos de traballo. O Concello de Barbadás medrou en poboación e servizos polo que hai que analizar a situación dos traballadores para cubrir eses servizos da forma máis oportuna", apuntó Valcárcel.

Te puede interesar