CONCELLO DE OURENSE

Barquero pide la intervención del Concello por su “deixadez"

"A situación é grave, catro anos sen orzamentos implica non cumprir as normas", señaló el socialista

Barquero pide la intervención del Concello por su “deixadez"

El portavoz del PSOE en el Concello de Ourense, José Ángel Vázquez Barquero, acentúa sus críticas a la gestión del gobierno local y, especialmente al alcalde, Jesús Vázquez, al que acusa de tener a la ciudad "nun estado de excepción permanente", en alusión a la nueva prórroga presupuestaria de las cuentas de 2014, las últimas aprobados en Ourense.

Para el socialista, "esta situación sen precedentes" responde únicamente a la "deixadez e incapacidade deste goberno para dirixir a cidade". Se apoya Barquero en la legislación de las administraciones locales, "que di que o que ten a capacidade de elaborar os orzamentos é o alcalde, e a situación é grave porque catro anos sen eles implica non cumprir as normas, unha situación alegal, impropia dun estado democrático". Por todo esto, Barquero reclama a la Xunta, responsable de la tutela de las administraciones locales, la intervención del Concello.

"Cando lle tirarán das orellas ó alcalde e cando se vai recuperar a legalidade? Pido a Feijóo que interveña dunha vez por todos e a Montoro o mesmo, que non fagan deixadez das súas atribucións, parece que o alcalde está por riba da norma", indicó.
Entiende el portavoz del PSOE que la situación actual con los presupuestos demuestra "que o alcalde non ten un proxecto de cidade e que non se sabe onde nos queren levar". Además, en su opinión, todo ha quedado "desfasado" y complica el día a día de la gestión.

"Trabállase cuns criterios económicos desfasados, un desaxuste de catro anos que fai que sexan unhas contas ficticias, nin se recauda o que se di, nin os traballadores cobran o que poñen. Estanse coartando os dereitos dos cidadáns, ó negar ó pleno a posibilidade de aprobar ou non uns orzamentos, é unha situación intolerable e insostible", concluyó Barquero. 

Un pleno extraordinario tratará el tema

La petición de intervención del Concello se abordará próximamente en un pleno extraordinario. Justo después de que el portavoz del PSOE, José Ángel Vázquez Barquero, criticase la gestión del gobierno local, desde Democracia Ourensana se manifestaban en términos similares, hablando de "dejadez de funciones" del alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, no solo en materia presupuestaria, sino citando otros casos como los contenedores soterrados, las concesiones en precario o los problemas con la RPT. 

Por esta razón, el partido de la oposición presentó una solicitud para convocar un pleno -que el alcalde debe responder afirmativamente en 15 días- sobre este tema.
El gobierno municipal, por su parte, declinó entrar en valoraciones sobre las críticas formuladas por los grupos de la oposición en relación a la gestión realizada.