POLÍTICA - SALUD

Barquero censura el papel del alcalde con el colapso sanitario

"Esiximos que saia do letargo invernal, que deixe de agochar a cabeza como as avestruces", dijo

El portavoz del PSOE, José Ángel Vázquez Barquero, protagonizó ayer un nuevo capítulo de la sucesión de críticas al alcalde de la ciudad, Jesús Vázquez, con la que ha empezado el año. En esta ocasión, el líder del grupo socialista censuró el papel que está jugando el regidor en el colapso sanitario de los últimos días, "que se repite ano tras ano por unha caótica xestión" del Gobierno gallego.

"A actitude do alcalde non é nova, segue sen facer nada", destacó Barquero, que recordó una moción presentada por su grupo hace un año para pedir "que tomase cartas no asunto", reuniéndose con los dirigentes del Sergas y los colectivos profesionales sanitarios.

"Só vemos selfis, golpes no peito e alardes do que non fai. Dicía o outro día que o 2018 sería o ano no que despegarían grandes proxectos, pero de súpeto topámonos coa triste realidade, que os problemas cotiáns dos cidadáns están sen resolver. Esiximos ó alcalde que sai do seu letargo invernal, que deixe de agochar as cabezas como as avestruces e que afronte a realidade xa", señaló Barquero.

Problemas en el CHUO

El portavoz socialista repasó algunos de los problemas que, en su opinión, están mermando la asistencia a los ciudadanos de Ourense.

"Vemos como se reducen camas nun complexo que xa tiña un déficit co peche do hospital de Piñor e un sobreaforo crónico. Ademais, empobrécense a prestación de servicios, como sucede con cirurxía pediátrica e outros, hai un parón tecnolóxico, un escurantismo sospeitoso nos concursos públicos, un desinterese estratéxico pola atención primaria e, en definitiva, unha mala xestión", apuntó Barquero, que ensalzó, por su parte, el trabajo de los diferentes profesionales: "O hospital sobrevive pola profesionalidade dos empregados públicos nunhas condicións lamentables". 

Vázquez destaca las inversiones captadas

Poco después de las críticas del portavoz socialista, el alcalde de la ciudad, Jesús Vázquez, recordó los ocho años en el gobierno de los socialistas en los "que se mirou para outro lado coas encomendas da Xunta" y puso como ejemplo su forma de trabajar para lograr una serie de compromisos e inversiones, como la apertura del centro de salud de O Couto "tras un proceso mal levado" o la primera fase de la ampliación del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense, ya en funcionamiento.

"Pero están tamén aí os 25 millóns para a reforma total do hospital Cristal Piñor ou as novas consultas externas, obras que son solicitadas por este alcalde, polo que non entendo as críticas", indicó el regidor ourensano, que asegura que la cuestión sanitaria "é unha preocupación e por iso seguiremos traballando na mesma liña".

Te puede interesar