POLÍTICA - OURENSE

El BNG arranca en A Ponte su campaña y critica la intermodal

El cabeza de lista en las municipales, Luis Seara, señaló que no da "resposta as necesidades cidadás"

Xosé Diz, Inma Campos, Xosé baltar, Noa Presas, Luis Seara, Alba Sánchez, Xosé Manuel Puga y Xosé Lois Freire.
Xosé Diz, Inma Campos, Xosé baltar, Noa Presas, Luis Seara, Alba Sánchez, Xosé Manuel Puga y Xosé Lois Freire.
El BNG arranca en A Ponte su campaña y critica la intermodal

El BNG de la ciudad arrancó este sábado su precampaña de cara a las elecciones municipales del próximo año en el barrio de A Ponte. Su cabeza de lista a esta cita electoral, Luis Seara, aseguró que de las reuniones tenidas hasta ahora con la ciudadanía se desprenden dos necesidades: "A de pór fin a este mandato caótico e a de que o BNG entre no Concello porque é unha forza útil para os intereses xerais".

Seara avanzó que "temos definifida prácticamente a proposta programática pero queremos consensuala coa cidadanía a pé de rúa" y la razón de escoger el barrio de A Ponte para iniciar este feed back con los vecinos de la ciudad ha sido "en primeiro lugar polo carácter populoso deste barrio, pero tamén polo tema da estación intermodal".

En este sentido, el cabeza de lista del BNG criticó el hecho de que con la propuesta del PP "perdemos unha oportunidade histórica de situar a nosa cidade na senda da prosperidade e da modernidade". Explicó que el proyecto actual "non resolve o problema de permeabilidade entre o barrio de A Ponte e o do Vinteún, vai agravar o caos de tráfico do entorno e o aparcoiro vai ser outro pelotazo urbanístico, como xa o foi o de hospital".

Frente a esta idea, reclaman "aparcadoiros disuasorios gratuitos en A Ponte" y que el parking de la estación "sexa de xestión pública e cun precio baixo para garantir a rotación sen que sexa un abuso", explicó el líder del BNG.

A estas críticas contra la intermodal prevista, Seara añade el problema que surge con el abandono de la actual estación de autobuses que, según subrayó, "supón o aillamento dunha urbanización con 1.000 veciños".

Frente a esto, piden que este espacio que quedará "baleiro" se dote de servicios públicos de atención a la vejezy acondicionar los alrededores para el ocio, "conectando O Pino co futuro boulevard termal", remarcó.

Por otra parte, avanza que la idea aprobada convierte el centro de salud de A Ponte "nunha rotonda ao situar as dársenas de bus na súa traseira, furtándolle espazo público e engadindo problemas de ruido e seguridade viaria ao entorno".

Por todo ello pide al gobierno municipal que "se sente, o pense con calma e teña a interlocución suficiente co goberno do Estado para buscar unha solución que dea resposta ás verdadeiras necesidades da cidade e dos veciños deste barrio". Un barrio que los miembros del BNG recorrieron durante la jornada de ayer repartiendo sus propuestas de cara a las próximas elecciones municipales.