POLÍTICA

El BNG cree que la alternativa de DO y PSOE ‘ten pouca credibilidade'

los nacionalistas critican el "pouco calado" del programa conjunto de la oposición, "sen datas e orzamento"

El BNG cree que la alternativa de DO y PSOE ‘ten pouca credibilidade'

El BNG compareció ayer ante los medios para analizar el documento programático elaborado de manera conjunta por Democracia Ourensana, PSOE y Ourense en Común para explorar un proyecto alternativo al gobierno del PP, un movimiento que para Ximena González, miembro de la formación nacionalista, "ten moi pouca credibilidade".

González criticó el resultado del programa común, al entender que "é de moi pouco calado", algo que argumenta por la inexistencia de unas "datas concretas e un orzamento" para poder llevar a cabo las propuestas. El BNG entiende, además, que a unos meses de llegar al ecuador del mandato, "non ten moito sentido" plantearlo.

"A alternativa non ten moita credibilidade, non se pode facer nada do que está, propostas ademais que cando o PSOE gobernaba boicoteaba", apuntó.

El responsable de la agrupación local, Xosé Fernández Baltar, echa también en falta medidas que faciliten la participación de los vecinos o propuestas para el perímetro rural, porque "Ourense non é só cidade".

Por otro lado, Fernández Baltar acusó al portavoz de DO, Gonzalo Pérez Jácome, de "asinar o que sexa por chegar á alcaldía", al PSOE de "carecer de credibilidade" y a OUeC de "asinar algo e logo dicir que non por motivos personais".