CIDADE

Once kilos de colillas recogidas en dos horas

Seis voluntarios de Sustinea se desplazaron hasta O Couto desde la Plaza Maior

La campaña de concienciación "Á caza da cabicha" arrancó contabilizando en dos horas 11 kilos de colillas distribuidas por la ciudad. La iniciativa, organizada por el Concello de Ourense y la empresa  Ecourense, ha sido desarrollada por un grupo de voluntarios de Sustinea. "Isto é moitísimo. Notábase, sobre todo, enfronte dos sitios onde hai que esperar como paradas de autobús, bancos ou terrazas", apunta Inma Soto Iglesias, educadora ambiental de la entidad.

El punto de encuentro fue la Praza Maior, donde un grupo de seis voluntarios, de los que tres son oriundos de República Checa, Turquía y Venezuela, partió hacia el barrio de O Couto. Lo hicieron equipados con fundas blancas, gafas, mascarillas y botellas de oxígeno. "Con estos traxes, queremos simbolizar que o aire está cada vez máis contaminado polas cabichas e polo fume".

Los voluntarios informaron a los transeúntes de la importancia de utilizar los medios apropiados para arrojar las colillas. "Queremos convidar aos veciños, sobre todo a aqueles que sexan fumadores a ter unha actitude máis responsable coa nosa cidade. Cremos que Ourense se merece outra calidade de vida. A todo o mundo lle gusta un Ourense máis limpo e disfrutable", matiza Inma Soto.

En este sentido, la educadora ambiental señala los espacios naturales como una de las zonas donde los fumadores depositan con más frecuencia los extremos de los cigarros. "Vemos como as cobichas na cidade están plantadas como se fosen sementes. Utilízanse os alcorques das árbores como se foran un cinseiro".Un problema que también afecta a los espacios de ocio infantil. "Moitas veces -explica- vemos nos parques xogar aos cativos a facer castelos con cabichas. Gustaríanos que xogaran nun ambiente moito máis saudable".

Próximo recorrido

El objetivo de esta acción es visibilizar las consecuencias medioambientales que ocasiona tirar las colillas del tabaco al suelo. "Están formadas por elementos que non son biodegradables. Para eliminalas, contamos simplemente co servizo de limpeza. Non é cuestión só de facer un investimento en papeleiras senón dunha actitude cívica e de ter vontade de facer ben as cousas", explica. 
El próximo viernes, recorrerán en barrio de A Ponte. 

Te puede interesar