EVENTOS

Celebra y Bebega se mudan al mes de noviembre

El comité asesor busca facilitar la presencia del sector de organización de eventos en Expourense

Desfile infantil en la pasada edición de Celebra, en Expourense.
Desfile infantil en la pasada edición de Celebra, en Expourense.
Celebra y Bebega se mudan al mes de noviembre

Expourense tiene doble cita para el último fin de semana de noviembre. El recinto acogerá el 24 y el 25 de noviembre Celebra y Bebega. Dos ferias que se trasladan desde su ubicación habitual, en el mes de octubre, con el objetivo de facilitar la presencia de las empresas especializadas en la organización de eventos. Así lo decidió el comité asesor teniendo en cuenta, según explican desde Expourense en una nota, que "a época de vodas en Galicia, que tradicionalmente era de maio a setembro, se estende agora ata o outono". Buscan, explican, que puedan "ofrecer as últimas novidades para a campaña de eventos do ano 2019". 

La décimo novena edición de Celebra, Salón de Vodas, Bautizos, Comuñóns e Actos Sociais presentará, según la organización, "unha ampla oferta de produtos e servizos, para dar unha resposta especializada á complexa planificación de todo tipo de actos sociais, tales como vodas, comuñóns, bautizos, reunións de empresas, presentacións e lanzamentos de novos produtos". A la oferta expositiva se le unirán pasarelas de moda nupcial y de fiesta. De momento, ya están confirmadas la presencia de firmas como Alvarino, Nicandra, Paris Diffusion o Angelo Milano. Explican desde Celebra que garantizarán "un evento con moda 100% ourensá". 


Segunda edición de Bebega


Tras estrenarse el pasado año, Bebega, Mostra de Bebé de Galicia, quiere, según la organización, "reunir nun só espazo os produtos e servizos que precisa un bebé e os seus proxentiores, cubrindo as necesidades dende o propio embarazo ata chegar á idade escolar". 

Desde Bebega detallan que apuestan por convertir esta feria en un escaparate con las "últimas tendencias no coidado do bebé que apostan pola volta á criana natural, sen deixar de lado as innovacións tecnolóxicas". A la exposición se le unirá un programa de actividades paralelas.