Críticas a la política de la Xunta contra los incendios

Manuel Gallardo, Manuel Martínez, Juan Honra y Xosé Santos (MIGUEL ÁNGEL)
photo_camera Manuel Gallardo, Manuel Martínez, Juan Honra y Xosé Santos (MIGUEL ÁNGEL)

El Comité en Defensa do Monte Galego abogó ayer por una política forestal que "non se limite a cinco meses ó ano

El Comité en Defensa do Monte Galego abogó ayer por una política forestal que "non se limite a cinco meses ó ano. Ten que ser algo continuado no tempo, hai que sentarse a falar, poñer un orzamento e levar a cabo iniciativas que perduren no tempo", señaló ayer Manuel Gallardo. Y es que este colectivo critica que "a 30 de xullo e o monte está completamente abandonado. Non están feitos os labores de prevención nin contratadas as brigadas dos concellos, que como moi cedo empezarán a traballar o 4 de agosto. Están xogando a que arda o monte", afirma Gallardo.

Así, el comité eligió la base de helicópteros de Toén para abordar este tema porque "a torreta de vixiancia, que é unha das máis importantes de Ourense, está pechada porque a Inspección de Traballo determinou que non cumpría as condicións para traballar nela, algo que sucede tamén noutras. Eso demostra a incompetencia deste goberno", sentencia Gallardo, quien también llamó la atención sobre el hecho de que el cortafuegos próximo a la base "está sen limpar".

Por otro lado, el comité censura también las declaraciones de la conselleira de Medio Rural, Rosa Quintana, asegurando que en esta campaña se incidirá en la investigación de los fuegos. Según Gallardo, "dende o primeiro ano de goberno de Feijóo eliminaron as brigadas de investigación e agora pagan 600.000 euros nun convenio co exército cando teñen torretas sen arreglar". Critica, además, que se destinen 100 millones de euros a la extinción de incendios sin trabajar en la prevención.

Te puede interesar