Los empresarios limianos: “Esto pódese sacar adiante"

En la comarca de A Limia la falta de industria se nota.

Los empresarios limianos: “Esto pódese sacar adiante"

Ante este escenario, hace unas semanas varios empresarios de la zona se decidieron a reactivar la Asociación de Empresarios y Comerciantes para "impulsar a economía da zona" porque, señalan, "perdeuse moito". La presidenta de la entidad ProLimia, Teresa Martínez, destaca la sensación general de que "aquí no rural todo está bastante parado, pero hai activos e posibilidades e fixemos esta asociación para darlle vidilla a esta zona". A Limia es una zona de pequeños empresarios y en la que la industria no es muy destacable. 

"Na vila aínda hai servizos e esa non é a escusa para o parón no desenvolvemento. Aquí o que fai falta é que e que veña máis industria", asegura. Para ello, propone que la colaboración mutua entre administraciones y asociaciones como la que ella dirige en este momento, "poderemos para sacar isto para adiante". 

Teresa Martínez también destaca que la creación de la asociación empresarial ProLimia nace con la intención "cambiar a mentalidade dos nosos mozos, porque hai moi pouca mentalidade empresarial nesta zona, crecen con valores como ter un traballo tranquilo e seguro, pero hai que arriscar", mantiene.n