SANIDAD

La Federación de Daño Cerebral quiere llegar al rural ourensano

Actualmente, la Federación Galega de Dano Cerebral presta servicios de centro de día, rehabilitación o programas de inclusión

La Federación Galega de Dano Cerebral (Fegadace), en la que está federada la asociación ourensana Renacer, quiere poner en marcha un nuevo programa de atención a las personas que sufren este problema.

Se trata de un proyecto para "estender a atención ás persoas e familias con dano cerebral adquirido (unha discapacidade causada sobre todo por ictus e accidentes de tráfico) ao rural galego", según explica Irene Cancelas, de Fegadace. La intención de la asociación es desarrollarlo en la provincia de Ourense, "tratando de chegar ás zonas máis ailladas da súa xeografía".

Esta iniciativa se ha presentado ya a una convocatoria de la empresa DKV Seguros, y ahora mismo está en fase de votación (es abierta y pública, a través de internet: http://tudecides.dkvseguros.com/Principal.aspx). Desde Renacer piden a la ciudadanía que apoyo con su voto este importante proyecto.

Servicios

Actualmente, la Federación Galega de Dano Cerebral presta servicios de centro de día, rehabilitación o programas de inclusión, pero "hai moitísimas persoas que non se poden desprazar diariamente á cidade, quedando sen atención específica e sen a posibilidade de mellorar as súas capacidades despois do dano cerebral", recuerdan en Renacer.

Te puede interesar