política local

Feijóo augura en Ourense un "castañazo" para la "peor" oposición

Ensalza la unión del PP frente a los que "andan con intrigas de partido" en otras ciudades gallegas

El PP se conjuró este sábado para revalidar la alcaldía y tratar de conseguir una mayor estabilidad que dé el "impulso definitivo" a la ciudad, con el "mellor alcalde das cidades galegas" frente a la "peor oposición de Galicia". El presidente del PP gallego, Alberto Núñez Feijóo, abrió así el magosto de los "populares", celebrado en Aixiña con 650 asistentes. 

Feijóo vaticinó que la oposición celebrará "non un magosto, senón un castañazo", y ensalzó la figura del regidor ourensano, Jesús Vázquez, "un alcalde esixente", del que destacó que "non se somete a chantaxes" y que es la "única alternativa" para "os que queren a Ourense". 

"Non é do PP, é de Ourense, está por riba de siglas e intereses persoais", afirmó, subrayando que se dedica "a servir aos veciños e non a andar ás intrigas de partido como fan os da provincia da Coruña; porque foi o alcalde que elixiron os veciños, a diferenza de Lugo; e porque exerce con humildade, a diferenza dos da provincia de Pontevedra". 

El líder del PP gallego recordó que con la recuperación de la alcaldía "abandonamos as dinámicas do anterior goberno bipartito", y llamó a dar el "impulso definitivo" para no volver a "enfrontamentos e parálise da cidade". En referencia a la oposición, dijo que hay concejales que "só queren destruír a cidade e poñer paus nas rodas". 

Los exalcaldes del PP en la ciudad estuvieron presentes en el magosto, un hecho que no pasó desapercibido para Feijóo, que sacó pecho y dijo que "non hai ningún partido que poida reunir nun xantar aos seus alcaldes dos últimos 30 anos. Isto demostra que o PP está unido". 

Por su parte, el presidente local, Jesús Vázquez, reivindicó a Ourense como "a mellor cidade de Galicia para vivir e xerar emprego" e insufló ánimos: "Quedan seis meses, non van ser doados, imos ter que traballar moitísimo". Así, se marcó como objetivo "recuperar a maioría que dea de novo luz a Ourense" y defendió los logros frente a una oposición "coa que é difícil traballar", agradeciendo el apoyo de las consellerías,

 Por último, el secretario xeral del PP ourensano, Rosendo Fernández, que también apeló a recuperar "a maioría absoluta", no perdió oportunidad de lanzar un dardo a los socialistas. "Mentres nós celebramos o magosto tradicional, outros celebran un magosto de primarias, a seis meses das eleccións".

Te puede interesar