ÁREA METROPOLITANA

González Fiúza será candidato del PSOE en A Peroxa

El actual portavoz socialista quiere desbancar a Manuel Seoane, tras cuatro décadas en el poder

González Fiúza será candidato del PSOE en A Peroxa

Los socialistas de A Peroxa confiarán a su actual portavoz municipal, Antonio González Fiúza, la labor de recuperar la Alcaldía, que ostenta desde hace casi cuatro décadas el popular Manuel Seoane. La candidatura del PSOE repetirá su cabeza de cartel, ya que Fiúza también se había presentado como número uno hace cuatro años.  

El candidato explica que se presenta porque "me gusta o meu pobo, sei que se poden facer as cousas doutra maneira e porque A Peroxa o necesita, despois de moitos anos de goberno do PP".
Precisamente, la campaña versará sobre un necesario "cambio de aires" que sirva para "rexenerar a política municipal e facer un traballo a prol da veciñanza, os grandes esquecidos nestes últimos anos".

En las líneas de actuación, González Fiúza cree que hay que mejorar la atención de "todos os núcleos" y que se necesita poner el foco en las políticas sociales, "xa que nunha poboación tan envellecida coma a do noso concello, é necesario reforzar estas áreas".  

Otro de los puntos que resalta el cnadidato socialista es la importancia de estar en la Ribeira Sacra y en su Denominación de Orixa vitivinívola. "A Peroxa é a gran descoñecida da Ribeira Sacra e queremos que amose o potencial que ten, mellorandor a oferta turística seguindo exemplos como os de Parada de Sil ou Castro Caldelas, onde hai gran afluencia de visitantes. Temos que rexenerar o turismo na vila para que comece a crecer o noso municipio tras anos de declive demográfico".