SOCIEDAD

Lucy, la perra guía que acompaña a Lucía a sus clases en el Campus

perro_guia
photo_camera La alumna de Traballo Social Lucía González, con su perra guía, Lucy.

Lucía González, alumna con discapacidad visual, no acude sola a sus clases de Traballo Social en el Campus de Ourense.

Desde principios de mes a Lucía González le acompaña Lucy a clase. Una perra guía de raza labrador que forma parte del programa de la Fundación ONCE del Perro-Guía. "É moi xoguetona pero moi intelixente", puntualiza la joven. 

En 2015, la universitaria decidió solicitar un perro guía a la citada fundación cumpliendo todos los requisitos. Hasta incluso viajó a Detroit, en Estados Unidos, para conocer a Lucy y vivir allí un mes de adaptación y aprendizaje con el canino en un centro donde se realiza el adiestramiento de este tipo de animales. "Foi un adestramento intensivo e esixente. Ensínante como coidalo, como alimentalo, como darlle caricias e todo o necesario", describe la alumna, que va en cuarto de carrera. 

Ambas, Lucía y Lucy, viven las 24 horas juntas. "Ao principio é difícil. Tes días e días. Tes que corrixila, hai veces que non che obedece, tes que sobreactuar moito cando lle falas para que entenda o que quero dicirlle, como se fose un bebé". La perra tiene un año y medio de vida y es muy inteligente, según la joven: "É incrible o intelixente que pode chegar a ser. Lembra percorridos feitos unha soa vez, sabe o que pode ou non pode facer", puntualiza la joven, que advierte que un perro guía no es un "coche fantástico ao que lle dis lévame a este sitio e te leva. Aínda que a xente pensa que é o can quen te guía a ti, en realidade, es ti quen o guía a el". 

Antes de la incorporación de Lucy al Campus, el Gabinete Psicopedagógico se encargó de informar a la comunidad universitaria, con la celebración de charlas informativas orientadas al alumnado y docentes del Edificio de Ferro.

Te puede interesar