EN LA CIUDAD

Los padres de discapacitados defienden la creación de un centro público

Las familias piden un centro con 100 plazas

Los padres de discapacitados defienden la creación de un centro público

La plataforma que defiende la creación de un centro público para discapacitados adultos en Ourense rechaza el proyecto de la Consellería de Política Social y el número de plazas residenciales contempladas, "xa que consideramos que é un proxecto sen futuro para a provincia, posto que o inmoble non ten capacidade para un número de prazas semellante ás que se ofrecen en outras provincias galegas", indica el colectivo.

En este sentido, las familias piden un centro con las mismas características que los de Sarria y Chapela, que rondan las 100 plazas. "O que a Plataforma esixíu foi que unha vez que a Consellería tomase o acordo de levar a cabo a creación do CAPD, se nos comunicara a resolución por escrito onde se concrete o tipo de centro e o número de prazas", indicaron.

Los padres piden que se agilicen los trámites para dar cumplimento al compromiso adquirido por las organizaciones políticas de crear un centro de gestión pública. "De non aceptarse, iniciaremos unha campaña de movilizacións para esixir a Xunta o que en xustiza nos corresponde ós ourensáns", matizan.