PENSIONES

Los pensionistas volverán a las calles

OURENSE (SUBDELEGACIÓN DO GOBERNO). 15/03/2018. OURENSE. Manifestación organizada por el sindicato CIG para denunciar la mísera subida que representa el 0,25% a las pensiones. FOTO: ÓSCAR PINAL
photo_camera Manifestación de la CIG, este viernes en la Subdelegación del Gobierno.

Los representantes sindicales de UGT y CC.OO. llamaron a secundar la manifestación del próximo sábado 17 de marzo

Los representantes sindicales de UGT y CC.OO. llamaron a secundar la manifestación "en defensa dunhas pensións dignas o próximo sábado -mañana- ás 12,00 horas dende a Praza Maior ata a Subdelegación do Goberno", señaló Gerardo Fabello, secretario general de la Unión de Jubilados y Pensionistas de UGT.

Recordó que, mientras "a nós nos suben un 0,25% a pensión, o IPC subiu un 1,1 %". Y en este sentido reclamó que se volviera al Pacto de Toledo "e que se presente un proxecto de futuro para as pensións".

El secretario provincial de CC.OO., Pedro Barreiros, recordó que la provincia de Ourense cuenta con "máis pensionistas que cotizantes na actualidade, e ademais ten as pensións máis baixas", por lo que entiende que "a nosa provincia está sendo máis perxudicada que outras con esta subida da pensión".

Añadió que el objetivo debe ser "facer un plan de futuro, que na actualidade non hai", e invitó a participar en la protesta de mañana "non só os xubilados, senón tamén os xóvenes", porque, entre otras cosas, las centrales sindicales quieren reivindicar con esta protesta que haya salarios dignos con el fin de proteger las cotizaciones del futuro y salvaguardar el sistema de pensiones.

Mario Franco, responsable provincial de UGT, remarcó que la manifestación reclamará "derogar a reforma do 2013, subir as pensións conforme ó IPC e unha pensión mínima de 1.000 euros".

Te puede interesar