EDUCACIÓN

Padres piden un aula más en el IES Otero Pedrayo

Las Asociaciones de Padres y Madres de los colegios Hermanos Villar, Amadeo Barroso y La Inmaculada explican que "o instituto ten unhas 84 prazas e este ano houbo unhas 100 solicitudes". Consideran "inxusto" que alguno de los menores quede fuera

Una veintena de alumnos de los colegios Amadeo Barroso, A Inmaculada e Irmáns Villar se quedará sin plaza en el instituto Otero Pedrayo el próximo curso si la Consellería de Educación no pone en marcha un aula más. Así lo anunció ayer un grupo de padres y madres en la entrada del citado instituto. "Este ano as prazas ofertadas, 84, non chegan para cubrir as nosas necesidades. Solicitarán praza uns 100 nenos polo que quedarían fóra bastantes rapaces", indicó Paula Serrano, de la asociación de madres y padres de alumnos de Irmáns Villar. La solución, dicen, sería la habilitación de un aula más en 1º de la ESO que se sumaría a las tres ya existentes en este nivel. "Pedimos que se cree unha nova liña de 1º da ESO no Otero Pedrayo. Pola información que temos, é unha opción viable xa que as instalacións o permitirían". 

Desde la Xunta recuerdan que el plazo de presentación de las solicitudes de admisión está abierto hasta el próximo 20 de marzo. "Unha vez que finalice o prazo e se peche, á vista dos datos, Educación tomará a decisión máis conveniente". 

Te puede interesar