EN OURENSE

El portavoz del PSOE y el alcalde se enzarzan por el plan de inversiones

Jesús Vázquez invitó a seguir buscando el consenso, pero advirtió que determinados trámites pueden alargar los plazos "uns catro ou cinco meses por riba do previsto"

Todo apuntaba a un acto ceremonial de inauguración, pero el portavoz del PSOE, José Ángel Vázquez Barquero, se salió del guion para introducir el toque político al evento en el parque infantil de la Alameda do Cruceiro, emplazando al alcalde de la ciudad, Jesús Vázquez, a dar los pasos para conseguir llevar adelante un nuevo plan de obras, recordando que el grupo socialista ya puso sus condiciones en el mes de julio.

"É o momento, a cidade ten moitas necesidades e hai que seguir. A nosa disposición é reeditar o plan de investimentos, pero debe ser un proxecto de cidade froito dun consenso e non pode esperar, temos un remanente que utilizar. Alcalde, esperamos a túa resposta", le espetó Barquero a Jesús Vázquez, quien, sorprendido por la intervención, le replicó que "non estamos nun mitin político".

El regidor aseguró que "imos estar aí e aceptaremos as condicións que nos impoñen desde o PSOE", lo que motivó la contestación de Barquero, que dijo que "nós non impoñemos nada".

Ante eso, Jesús Vázquez invitó a seguir buscando el consenso, pero advirtió que determinados trámites pueden alargar los plazos "uns catro ou cinco meses por riba do previsto", lo que llevó al alcalde a señalar que "espero que non sexa un xogo político, isto durará máis dun ano".

Ante esto, de nuevo el portavoz socialista salió al paso. "Xa verás como non", le dijo Barquero al alcalde de la ciudad en un cierre inesperado al acto. 

Te puede interesar