PRESUPOSTOS 2015

El PSdeG dice que las cuentas de la Xunta ‘instan a emigrar'

Los socialistas critican que no figure "ningunha actuación nova" y reclaman que "Ourense existe"

El grupo provincial del PSdeG criticó con dureza los presupuestos de la Xunta para 2015, señalando que, en el caso de la provincia "invitan á xente activa a emigrar". El secretario provincial socialista, Raúl Fernández, lamentó que las cuentas autonómicas "non teñen consistencia, nin resolven a situación da provincia, nin consolidan as súas actividades, nin promoven actuacións que favorezan o seu desenvolvemento".

Centrándose en aspectos relativos a las infraestructuras y los transportes en Ourense, Raúl Fernández criticó la "paralización dalgúns tramos do AVE" y la "indefinición respecto á entrada da Alta Velocidade a Ourense", de la que advirtió que ésta podría tener finalmente vía única. "É un rumor que cada vez se vai consolidando máis", dijo.

Además, Fernández explicó que "non aparece ningunha actuación nova da Xunta na rede viaria provincial", poniendo como ejemplos los enlaces entre Celanova y Portugal y entre el Polígono y la A-52, calificando a este último de "burla e engano ao empresariado da zona de máis creación de emprego da provincia".

Por su parte, el parlamentario Pachi Vázquez indicó que los presupuestos autonómicos no contemplan "nin un euro" en medidas que permitan resolver los tres grandes problemas de la provincia: "o desemprego, o envellecemento e a despoboación". "A Xunta usa a estatística erroneamente para dicir que Ourense terá un alto gasto por habitante, pero a realidade é cruel", lamentó Vázquez, que criticó que, mientras el Ejecutivo Autonómico "adica cero a emprego e ás oportunidades dos emprendedores", el presupuesto destinado al pequeño comercio de la provincia sólo asciende a 14.000 euros, "que non chega nin para pegatinas". "Estes orzamentos apuntillan a unha provincia que o está a pasar fatal", advirtió el parlamentario socialista.

Pachi Vázquez cuestionó que el Gobierno gallego vaya a construir tres centros de salud en la provincia, dado que la Xunta ha habilitado una partida genérica para 15 en toda Galicia, y "se houbese cartos para algún centro en Ourense, este sería un proxecto singular porque é ano electoral". Además, criticó que se destine la mayor partida presupuestaria al CHUO, "un servizo público vendido a unha construtora".

Los socialistas anunciaron que presentarán enmiendas a las cuentas del próximo año y defendieron que exigirán "uns orzamentos que sexan o punto de inflexión que pare esta caída letal". "Deben apostar por políticas de reequilibrio territorial", exigió Pachi Vázquez.

Te puede interesar