POLÍTICA - PROVINCIA

El PSOE insiste en el reparto injusto de fondos en la Diputación

Francisco Fraga recuerda que los socialistas "reclamamos en numerosas ocasións un plan único"

El PSOE insiste en el reparto injusto de fondos en la Diputación

El PSOE volvió a criticar que el "empecinamento persoal" del presidente de la Diputación, Manuel Baltar, en mantener "o seu dedo divino" en lugar de implantar un plan único que reparta los fondos de la institución de "forma xusta e equitativa" entre todos los concellos "marxina ó 64% dos municipios".

Los socialistas aluden al acto celebrado el pasado martes en el centro cultural Marcos Valcárcel para firmar 48 convenios de colaboración entre el gobierno provincial y 33 concellos, a los que se repartirán más de dos millones procedentes del remanente de tesorería de la Diputación.

El portavoz del PSOE, Francisco Fraga, recuerda que los socialistas "reclamamos en numerosas ocasións un plan único baseado en criterios obxectivos co que distribuír os cartos, independientemente da afiliación política dos gobernos locais" para que "dunha vez por todos o PP deixe de lado a dedocracia no reparto de diñeiro público".

Entiende el grupo socialista que un cambio de modelo "suporá entrar no rego da democracia plena e moderna, ó igual que xa fan as outras tres deputacións de Galicia". Para Fragar, insistir en el actual reparto "supón seguir a usar a institución como unha parcela privada para pagar favores políticos".