SANIDAD

El PSOE planteará batalla por más Hemodinámica

Indignación con Vázquez: "Onde se viu un alcalde que non quere algo bo?"

El PSOE planteará batalla por más Hemodinámica

El PSOE no se da por vencido en la reivindicación de que el Sergas dé el visto bueno a la implantación en el Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO) de un servicio de Hemodinámica 24 horas, después de que el Gobierno gallego emplazase a septiembre el análisis para tomar la decisión.
"Levamos moitas avaliacións, escusas detrás duns datos que non coñecemos", lamentó la diputada socialista en el Parlamento Noela Blanco, que ha defendido hasta en cinco ocasiones esta legislatura la implantación.

La parlamentaria fue especialmente dura con el alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, al que acusó de torpedear las negociaciones con el PP para transaccionar un acuerdo. "Non o houbo porque o alcalde colleu o teléfono para que non se aprobase. Onde se viu un rexedor que non quere algo bo? Calquera que fose minimamente responsable diría si ó acordo, puxo trabas", dijo Blanco, que cree que la Xunta "minte cando se basea en criterios médicos cando é unha decisión economicista, porque pesa máis o custe que as vidas".

En esta línea, la diputada aseguró que seguirán planteando propuestas para reclamar la igualdad con el resto de provincias, algo que también hará el grupo del PSOE en el Concello de Ourense, presentando en el próximo pleno una moción "para esixir a implantación de Hemodinámica e tamén o fin da discriminación", apuntó el portavoz socialista, José Ángel Vázquez Barquero, que apeló también al alcalde: "Que se poña ó fronte das reivindicacións, non coa boca pequena, senón sendo proactivo".