EMPRENDIMIENTO

Toén ayudará a los vecinos que quieran emprender

Las iniciativas podrán ser tanto de carácter social como empresarial

Vecinos del Concello de Toén reunidos con Beatriz Martínez, gerente de Adercou.
Vecinos del Concello de Toén reunidos con Beatriz Martínez, gerente de Adercou.
Toén ayudará a los vecinos que quieran emprender

Un grupo de vecinos del Concello de Toén se reunieron ayer con Beatriz Martínez, gerente de la Asociación para o desenvolvemento rural da comarca de Ourense (Adercou) para informarse de posibles ayudas con las que financiar sus proyectos empresariales a través de los fondos Leader 2014-2020. Los proyectos pueden ser tanto públicos como privados y algunos vecinos ya tienen alguna propuesta sobre la mesa por lo que se acercaron hasta la sesión informativa.

Es el caso de María Concepción Fernández García , vecina de San Pedro de Moreiras, que a sus 46 años se plantea abrir en su pueblo una clínica veterinaria."Como estou en paro, quero establecerme pola miña conta e quero facelo aquí porque é onde me criei e a terra dun sempre tira. Ademáis, non hai ningunha clínica en todo o Concello", explicó.

El primer teniente del Concello de Toén, Ricardo González, destacó que la proximidad de sus parroquias con Ourense le convierte "en base de futuros proxectos relacionados cos sectores primarios e servizos coa creación de bodegas así como apertura de supermercados ou boticas".

Toén junto con Amoeiro, Barbadás, Coles, Esgos, Nogueira de Ramuin, Ourense, Pereiro de Aguiar, A Peroxa, San Cibrao das Viñas, y Vilamarin forman parte de Adercou, que tiene como objetivo impulsar la creación de proyectos empresariales en el rural gallego. "Nós estamos integrados nesta rede xa que o queremos é promover empleo entre os nosos veciños para que non teñan que marchar fóra", explicó Ricardo González .