CONCELLO DE OURENSE

Vázquez: “2018 será o punto de inflexión de grandes proxectos"

El alcalde asegura que despegarán actuaciones como circunvalación norte o Museo Arqueolóxico

Vázquez: “2018 será o punto de inflexión de grandes proxectos"

El alcalde de Ourense, Jesús Vázquez, está convencido de que el año que acaba de comenzar será el del arranque de actuaciones comprometidas desde hace lustros por Estado o Xunta, y también el de la puesta en marcha de equipamientos como el futuro Centro Intergeneracional, en el que convivirán una escuela infantil y una residencia de mayores.

"Este ano 2018 será o punto de inflexión de grandes proxectos que darán tamén confianza á cidadanía", destacó el regidor ourensano, que citó el inicio de obras de la circunvalación norte, "co proxecto xa rematado", o la reforma del Museo Arqueolóxico. Además, aseguró que el Concello pondrá a disposición de la Xunta el terreno en el que se ubicará el centro de adultos con discapacidad o que se licitará la rehabilitación del edificio Cristal del recinto hospitalario.

Perspectivas municipales

Menos optimista fue Jesús Vázquez sobre los asuntos troncales del Concello, como el Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM).

"Non será un ano fácil para a gobernabilidade, en vez de tantas críticas deberían apoiar en positivo, pero non vexo intención de negociar, porque das un paso e aparece a dificultade. Co plan foron moi críticos durante o proceso dicindo que non chegaba, aquí está rematado, con todos os informes e non o aceptan. Nós tenderemos pontes, oxalá haxa puntos de encontro", señaló el alcalde.

Para ilustrar lo que considera una actitud negativa de la oposición, el regidor de la ciudad hizo también referencia a los problemas con la flota de autobuses urbanos, lastrados por la precariedad de la concesión en aspectos como la accesibilidad. "Somos o único partido que fixo unha proposta para mercar uns novos e se negaron", indicó.

A esto contestó Ourense en Común, que asegura que el PP "nunca presentou unha proposta en firme para adaptar á diversidade a flota" de autobuses". La marea entiende que el gobierno local "nos leva a unha cidade excluínte".