VALDEORRAS

La alcaldesa califica la situación económica de A Rúa como muy grave

Culpa al anterior equipo de gobierno de una gestión irresponsable que les deja una deuda de más de cuatro millones de euros

La alcaldesa de ARúa, María González Albert califica de "situación de extrema gravidade" la que vive el concello que dirige debido "á débeda heredada do anterior goberno do PP que ascende, entre facturas, outras por contabilizar, préstamos e sancións, a máis de 4.300.000 euros". Explica la nueva regente del concello rués que el gobierno anterior "traballou dunha forma irresponsable" y que "gastou sen criterio, o que deixa ao grupo de goberno actual cunha hipoteca grandísima". Tanto es así, que Hacienda ha obligado a ARúa a realizar un nuevo plan de ajuste por valor de 400.000 euros, que será contemplado en los presu- puestos del año 2016.

La regidora ha explicado en rueda de prensa, acompañada de todos los miembros del equipo de gobierno, que el endeudamiento ha anulado la capacidad de contratación del ente municipal. De momento, tal como comentaba Luís Fernández Gudiña, portavoz del grupo socialista, socio de gobierno del BNG, "quede momento, realizarán medidas de axuste para reducir o gasto, antes de propoñer calquera subida de impostos". Explica la alcaldesa que existen servicios prioritarios en el concello, como son el Centro de Día y la Escuela Infantil, "dos que agora temos que renovar o convenio e poñernos o día porque foron servizos que o PP non pagou nos catro anos de lexislatura". En el momento en el que Tesorería les comunica la situación, el nuevo gobierno paraliza algunos proyectos, como "o paso subterráneo da vía por valor de 70.000 euros, un gasto xa aprobado e sen sentido tendo en conta a débeda do concello". Así, Fernández Gudiña explicaba que "cando deixamos o goberno en 2010 tiñamos capacidade de financiación e agora estamos máis que endebedados". 

Te puede interesar