SOLICITUD

El BNG reclama una unidad sanitaria para la pizarra

Pese a recibir numerosos pacientes con afeccións respiratorias derivadas do seu traballo nas empresas pizarreiras da zona, carece de unidades específicas para tratar esta doenza", afirmó Noa Presas

La carencia de unidades específicas para el tratamiento de las enfermedades relacionadas con el sector de la pizarra en el Hospital  Comarcal Valdeorras fue criticada por la diputada del BNG por Ourense Noa Presas. "Pese a recibir numerosos pacientes con afeccións respiratorias derivadas do seu traballo nas empresas pizarreiras da zona, carece de unidades específicas para tratar esta doenza", protestó ayer en el pleno del Parlamento gallego.

Previamente, el conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña, había descartado la existencia de problemas en el servicio que este departamento presta en la comarca valdeorresa, cuya población es de aproximadamente 30.000 personas.

Noa Presas rechazó la argumentación del conselleiro y se quejó del "caos organizativo" y de "as rebaixas continuadas en materia de dotación de persoal, infraestruturas e materiais, como consecuencia das políticas de recortes do PP".

En su intervención, la diputada nacionalista rechazó "unha Galiza de dúas velocidades, na que os  pacientes do interior sexan tratados como galegos de segunda, en canto á atención sanitaria que reiben". 

La diputada nacionalista aludió al envejecimiento de la población y a su dispersión geográfica. Ante estos dos factores, consideró "imprescindible contar con máis persoal e unha maior dotación nos centros de saúde, como reclaman tanto os usuarios como os profesionais". Noa presas dijo que los citados factores se agravan con condiciones meteorológicas adversas.

Te puede interesar