VILAMARTíN

Las bodegas piden que medie la conselleira 
do Medio Rural

"Non contar coa aprobación Europea podería levar á perda da denomicaión de Orixe Valdeorras"

Cinco bodegueros transmitieron a la conselleira do Medio Rural e do Mar, Rosa Quinta, el temor de buena parte de las bodegas a que desaparezca la Denominación de Orixe Valdeorras. La cita fue solicitada con un objetivo: "Expresarlle a súa preocupación polos problemas que se están dando no Consello Regulador Valdeorras e que xeraron a dimisión do presidente, hai un par de semanas", reflejó el colectivo en un escrito.

"A principal preocupación dos adegueiros é seguir adiante co proceso de acreditación á norma europea, tanto do Consello Regulador Valdeorras como de todo o sector que o conforma", dijo el colectivo. Añadió que la conselleira se ofreció para intentar reimpulsar la adaptación a la norma.

Con José Luis García Pando, en la presidencia del Consello Regulador, hace cuatro años comenzó su adaptación a la norma europea. El pleno del 9 de febrero bloqueó el proceso y dio pie a su dimisión, sucediéndole provisionalmente la vicepresidenta Isabel García. "O sector de adegas non cooperativas está tentando buscar saídas para continuar co proceso de acreditación da entidade ENAC (Entidade Nacional de Acreditación). Non contar con esa aprobación europea podería levar á perda da Denominación de Orixe Valdeorras", dicen las bodegas.

Te puede interesar