"Empezamos a ter apoio real do sector privado"

Camilolvaraaltar
photo_camera Camilo Álvarez y Manuel Baltar, en una reunión mantenida en la Diputación.

La Diputación garantizó un año más el apoyo a un club que impulsará su proyecto de cantera con la ayuda de Leche Rio 

El COB puso en duda una vez más su continuidad a principio de verano. Ahora, a una semana del inicio de una nueva temporada la situación es otra. El presidente del club, Camilo Álvarez, se reunió con el de la Diputación, máximo accionista junto al concello, para informar de la situación del club.

"Púxeno ó día de todo o que estamos a facer e alegrouse de que vaian saindo cousas, de que comecemos a ter apoio privado", dice Camilo Álvarez.

El presidente provincial confirmó el apoyo una campaña más al club: "A Deputación de Ourense segue a apoiar ao COB, incluíndo nos orzamentos da institución provincial para 2018, que se aprobarán no pleno do vindeiro 29 de setembro, a mesma contía que nos anos anteriores, 216.000 euros, tendo en conta o seu posicionamento dentro do accionariado e cumprindo co que se espera dos accionistas á hora de afrontar unha nova tempada", aseguró el presidente de la Diputación, Manuel Baltar.

Un apoyo que en los despachos del club reconocen imprescindible para mantener al COB en el baloncesto profesional: "O apoio da Deputación sabemos que está sempre aí en tempo e forma e é algo do que estamos agradecidos".

Apoyos privados

El COB anunció el apoyo de Copasa para hacer efectiva la inscripción en la liga y la pasada semana el de Rio para dar forma a un ambicioso proyecto de cantera que aglutinará a más de 300 jugadores.

"Comezamos a ter apoio real do sector privado e aínda temos dúas reunións máis con importantes empresas que están interesadas en participar deste proxecto", avanza Álvarez. Y añade que "este verán tivemos que pasar sen vacacións pero agora, ollando cara os resultados, estivo ben empregado".

La liga empieza el día 30, pero el presidente del COB ya adelanta que "estamos en situación de garantizar a estabilidades económica e non ter o verán que ven os mesmos problemas. Agora temos que seguir buscando apoios para facer un proxecto máis sólido e liquidar os obligacións coas que temos que facer frente con Facenda e coa Seguridade Social".

Te puede interesar