El BNG lamenta la falta de médico en Trasmiras

Piden al Sergas que solucione el problema, pues la mayoría de los vecinos son personas mayores con dificultades para desplazarse a Sarreaus. 

El Bloque Nacionalista Galego de Trasmiras advierte de la situación que se vive en el centro de salud de la localidad, sin facultativo que lo atienda actualmente: “Dende o pasado martes estamos sen médico e á espera de que se mande unha substituta ou substituto para cubrir a baixa da médica en funcións”, puntualizaron. 

Desde el grupo de la oposición lamentan que los vecinos tienen que desplazarse estos días hasta el centro de salud más cercano, es decir, el del Concello de Sarreaus, para poder recibir asistencia médica. En este sentido, echan en falta que la administración más cercana, el Consistorio, ponga algún tipo de “recurso” o “medida” para ayudar en estos desplazamientos. 

Por último, los nacionalistas ven un trato discriminatorio hacia sus vecinos: “Cando falta o médico no concello veciño de Sarreaus, a nosa médica desprázase ata alí para pasar consultas. Pero se a baixa afecta á nosa médica somos nós os que temos que desprazarnos ata Sarreaus cos nosos propios medios. Semella que ata para a atención sanitaria somos un concello de segunda”, lamentaron en el BNG. “Entre a nosa veciñanza hai moita xente maior que non pode prescindir do servizo sanitario do día a día, nin desprazarse ao concello veciño”.

Te puede interesar