La Región

A LIMIA

Carlos Gómez renuncia renuncia a la portavocía del PP de Xinzo

El diputado autonómico se cae de las listas de las municipales del PP de Xinzo. Sin embargo, no renuncia a su acta de concejal

Carlos Gómez.
Carlos Gómez.
Carlos Gómez renuncia renuncia a la portavocía del PP de Xinzo

El hasta ahora portavoz del grupo de gobierno popular del Concello de Xinzo, Carlos Gómez, renunció este miércoles al cargo "por coherencia" y después de enterarse que no había sido incluído en la lista de la formación para concurrir a los comicios municipales del próximo 26 de mayo. Gómez no renunció, por contra, a su acta de concejal de Cultura y Fiestas, que mantendrá hasta el final de mandato compaginándola con su cargo como diputado autonómico. "No me siento ni autorizado, ni con la representación necesaria para defender el posicionamiento del grupo y de la dirección local del partido", argumentó el edil limiano. 

En una lista con pocos cambios, como la que elaboró Antonio Fernández Veiga, llama la atención la exclusión de Gómez, pero las sucesivas renuncias en el seno de la formación en los últimos meses y los rumores continuados de la existencia de bandos confrontados dentro del PP local podrían arrojar una explicación sobre lo sucedido. 

Será el portavoz suplente y edil de Urbanismo, Ricardo Sieiro, quien asuma la tarea que desempeñaba el concejal de Cultura. El actual regidor de Xinzo, Manuel Cabas -que concurrirá de número tres en las municipales- manifestó "respetar" la decisión de Carlos Gómez, pero no compartirla. "Todos asumimos un compromiso hasta final de mandato", dijo.


Comunicado de Carlos Gómez


"Tras da publicación oficial da candidatura do Partido Popular de Xinzo de Limia as eleccións do vindeiro 26 de maio, pola que confirmo algo que xa me adiantaran estes días os medios de comunicación, ao respeito de que os responsables Locales do Partido decidiron que a miña presenza nesta candidatura non era oportuna, non so en postos de saída, senón tampouco en calquera outro dos vinte e tres postos da lista; prescindindo así da miña concorrencia os vindeiros comicios municipais en favor de persoas afines a dirección local e que poidan representala na Corporación 2019/2023, apostando, despois desta convulsa lexislatura por manteñer o resto dos compañeiros e compañeiras do actual grupo de goberno coa única exclusión da miña persoa:

Consecuentemente, e en coherencia con esta situación, tomei a decisión irrevogable, considerando que é un posto de confianza, de deixar a responsabilidade da portavocia  do Grupo Municipal Popular que viña desempeñando dende a dimisión do ex alcalde Manuel López Casas. Para que dito cargo de Portavoz poida ser desempeñado por outro dos compañeiros ou compañeiras que si van na candidatura popular, e que evidentemente están en sintonía coas directrices da dirección local do partido.
Quero aproveitar para reafirmarme no compromiso, de que seguirei traballando dende o Parlamento de Galicia para defender, como fixen ate agora, os intereses  dos veciños do Concello de Xinzo e da Comarca da Limia, os dos Ourensáns e de todos os Galegos e Galegas.

Agradecendo, nesta recta final da lexislatura, moi especialmente os dirixentes Comarcais, Provinciais e Autonómicos, así como a militancia e compañeiros do Partido Popular. E a todos os veciños e veciñas de Xinzo, o apoio, respecto  e consideración que sempre me teñen manifestado".