El Concello de Rairiz retomará la gestión de un parque eólico con A Bola en O Furriolo

El alcalde de Rairiz, Xaquín Rodríguez, retomará las gestiones ante la Consellería de Industria para que autorice la construcción de un parque eólico singular compartido con A Bola en los montes de O Furriolo.
El regidor explica que en los últimos meses fue rechazada la solicitud y que ambos concellos presentaron un recurso que está pendiente de resolver. ’Nós creemos que O Furriolo ten unha potencialidade moi grande para xenerar enerxía limpa e que a construcción dun pequeno parque eólico sería moi positivo’, dice.

Destaca que, no obstante, ’todo depende da Xunta. O que imos facer é retomar a negociación con moito empeño para que poda chegar a bon porto esta iniciativa’.

Xaquín Rodríguez dice que O Furriolo es una zona alta azotada por el viento y, de ahí, las potencialidades que brinda para dicho aprovechamiento. ’A normativa para este tipo de parques acaba de cambiar e non sabemos cantas torretas poderían autorizar’, concluyee.

Viviendas

Al mismo tiempo, Xaquín Rodríguez dio a conocer otra gestión, en este caso desarrollada ante la Consellería de Vivenda, para la dotación de viviendas en el municipio. ’Vivenda comprou dúas casas, co obxetivo de rehabilitalas e poñelas a disposición de persoas con baixa renta. A reforma dará como resultado máis de dúas vivendas, pois os inmobles contan con bastante espacio, pero aínda non escomenzaron as obras’, aclaró. El objetivo de esta iniciativa también persigue fijar población en el municipio.


Te puede interesar