A Limia

Más de 60 actividades llenarán los meses de verano en Xinzo

A Limia

OCIO

Más de 60 actividades llenarán los meses de verano en Xinzo

A partir del 5 de julio habrá actividades todos los fines de semana en verano

El Concello de Xinzo de Limia, en colaboración con otras administraciones y asociaciones, ofrece entre los meses de julio y agosto más de 60 actividades, "de tal xeito que a partir do día 5 non haberá ningún fin de semana no que non se programe algo, tanto o sábado como o domingo ou incluso o venres", apuntan desde el Consistorio.

"Tras semanas de duro confinamento, agora chega a Xinzo o tempo da cultura, o deporte saudable e o divertimento, sempre responsable e seguro", explicaron, durante la presentación de esta programación de verano la alcaldesa, Elvira Lama, y los concejales de Cultura, Ramiro Rodríguez, y Deportes, Rafa Penabad.

Lama subraya que "nunca Xinzo programara tantas actividades para o verán". Abarcan desde la música al teatro, pasando por monólogos, espectáculos de humor y mágia, juegos populares, desfiles, talleres, exposiciones o tres campamentos (infantil, de fútbol y baloncesto). A esta programación hay que sumar actividades de gimnasia, zumba, baile moderno o pilates, todas ellas dirigidas por monitores e al aire libre, en la Alameda do Toural.

Las actuaciones y actividades están pensadas en formatos reducidos, con limitación y control de aforo y siguiendo siempre estrictamente los protocolos de seguridad establecidos por el Ministerio de Sanidad y la Xunta de Galicia. 

El Concello de Xinzo pretende que "despois de ter vivido os que posiblemente foran os peores meses das nosas vidas, agora toca que este sexa o mellor verán para os veciños e veciñas de Xinzo de todas as idades", remarcó la regidora Elvira Lama. Insistió en que, tras el esfuerzo y sacrificio de los últimos meses, "a poboación precisa de algo de distensión e distracción, ao que esperamos contribúa esta programación".