La muestra de Tovar en Vilar de Santos contará con ilustraciones originales

“Temos a sorte de contar con catro debuxos orixinais que nos cede o herdeiro do escultor Arturo Baltar", dice Delfín Caseiro

La junta directiva -Xosé Antón Jardón, coordinador; Sabela Rodríguez, secretaria; André Taboada, vicepresidente y Delfín Caseiro, presidente- del Museo da Limia de Vilar de Santos se reunió a finales de este mes durante algo más de dos horas para concretar la actividad cultural de cara a los meses de septiembre, octubre, noviembre y diciembre. La conmemoración del centenario del nacimiento de  Antón Tovar centrará gran parte de la programación con el objetivo, tal y como precisó Delfín Caseiro, “de manter viva a súa memoria” y de “darlle repercusión á súa obra”, pues se trata de un escritor nacido en Rairiz de Veiga y “moi vencellado ao territorio limiao e á súa xente”.

Desde el Museo da Limia se organizarán varios actos en torno a la figura de este escritor entre los que destaca una exposición -se harán varias este año, una de ellas dedicada a O Cesteiro-. “Temos a sorte de contar con catro debuxos orixinais que nos cede o herdeiro do escultor Arturo Baltar, que tivo moita amizade con Tovar. Ditas creacións foron as primeiras ilustracións que se publicaron no primeiro libro de Antón Tovar, El tren y las cosas”, explica Caseiro. “É un libro moi emblemático porque supuxo para Tovar o seu primeiro recoñecemento público e co que gañou o premio de poesía que convocaba a Deputación de Ourense”, añade. El Concello de Rairiz de Veiga también colaborará con esta exposición. 

Por otro lado, al finalizar el verano, los miembros del Padroado do Museo se reunirán con el objetivo de acercar propuestas y determinar el nombre de la entidad o persona que recibirá este año el Premio Pedra Alta. 

El Museo da Limia reabrió sus puertas este verano tras más de año y medio cerrado a causa de la pandemia.n

Te puede interesar