Solidaridad en lata en A Limia

Voluntarios de Protección Civil con 7.000 latas de conserva que se repartirán a 27 familias de Vilar de Barrio.
photo_camera Voluntarios de Protección Civil con 7.000 latas de conserva que se repartirán a 27 familias de Vilar de Barrio.
Un conservero de Ribeira donó 7.000 latas al Concello de Vilar de Barrio desde donde han puesto en marcha una campaña de aprovisionamiento de alimentos a familias muy afectadas por la crisis originada por el covid-19.

Un conservero de Ribeira, Ignacio González, ha donado 7.000 latas de distintos tipos al Concello de Vilar de Barrio que, actualmente, tiene en marcha un programa solidario de abastecimiento de alimentos destinado a familias vulnerables del municipio más tocadas, todavía, a causa de la crisis del coronavirus.

Tal y como explicó el regidor local, Manuel Conde –quien agradeció especialmente este acto de solidaridad- cada 15 días se está entregando una compra con productos básicos de alimentación a cada una de las 27 familias en riesgo de exclusión social. “A doazón fíxose a través dun veciño de Prado. Falamos con eles e lles explicamos o que estamos facendo, así coma o xerme da ONG que estamos comezando, e nos dixeron dende a conserveira que se íbamos a buscar as conservas nos doaban un palé, e ao final foron dous”, manifestó el alcalde del municipio. “Son sete mil unidades que dan para moito. Hai sardiñas, ensaladas... ”, añade. 

El programa solidario de Vilar de Barrio está coordinado por un grupo de 10 personas que se constituirán, una vez se cumpla la tramitación oportuna, en la directiva de la Organización No Gubernamental de la localidad. “Temos que aprobar os estatutos e abordar a parte máis legal. É unha cuestión de tempo por trámites burocráticos”, puntualizó Manuel Conde. 

Las 27 familias beneficiarias fueron seleccionadas previamente por el departamento de servicios sociales de la administración local. “Xa precisaban axuda antes, pero agora a súa situación agravouse polo tema da crise do covid-19. Non é que houbera un proceso selectivo, senon que foi un traballo silencioso de campo”, explicó el alcalde nacionalista. 

La dotación de las latas de conserva se completará con otras donaciones del Centro de Desenvolvemento Rural O Viso, que recibió una gran cantidad de alimentos  por parte de Mercadona y algunos productores locales. “É unha cesta da compra moi completa. As entregas as imos a facer cada 15 días, e me gustaría puntualizar que esta iniciativa ten un coste cero para o Concello. Non se saca un duro do orzamento local. Son doazóns voluntarias de particulares, tamén de veciños. As achegas tamén son económicas, pois hai petos solidarios”, añadió Manuel Conde.

Otras entidades solidarias 

En otros puntos del interior de la provincia se siguen promoviendo iniciativas solidarias para abastecer de alimentos a familias con necesidad. Desde la Federación provincial de Mulleres Rurais de Ourense han puesto en marcha una campaña de recogida de comida -concretamente, no perecedera- para familias de Verín. La recolección se lleva a cabo en las propias oficinas de la villa del Támega.

Te puede interesar