A Limia

Vilar de Barrio desbrozará el 75 por ciento de su territorio

A Limia

Vilar de Barrio desbrozará el 75 por ciento de su territorio

IMG_7553
photo_camera Los trabajos comenzaron esta misma semana.
El regidor local lamentó que Barrio sea el único municipio de A Limia que no cuente con tractor-desbrozador propio

El Concello de Vilar de Barrio inició un plan de desbroce municipal que, según precisó el regidor local, Manuel Conde, espera concluir antes del próximo mes de junio. 

Conde reconoció la "problemática" en este sentido y, además, recordó que este municipio es, hoy en día, el único de la Comarca de A Limia que no está dotado de tractor-desbrozador propio. "Gracias á colaboración do Concello de Xinzo e do Concello de Maceda teremos medios materiais para poder desbrozar, se non a totalidade, a maioría das vías municipais nun prazo de dous meses", aseguró el regidor nacionalista, quien lamentó que, actualmente, "o estado dos desbroces na metade dos 95 kilómetros que temos de concentración parcelaria é lamentable. Nós levamos aquí menos de dous anos, pero agardamos que a situación mellore e aspiramos a que todas as pistas estean perfectamente limpas. Queremos chegar ao 75 por cento da extensión, máis non seremos quen de chegar este ano". 

Los trabajos comenzaron esta semana y antes de que finalice el próximo mes de junio será necesario realizar dos pasadas con la maquinaria empleada para el conseguir el correcto desbroce de los lugares en los que se intervendrá.

Te puede interesar